Resultaat Test Run´s @ Koopmans Tuning

ik vind het vaag dat je met je SR +20pk's haalt.
Heb @ nootdorp sprintje geplaatst tegen jou met sonic, staat een filmpje van op het forum.

vaag

Originally posted by Benelli_BMW
ik vind het vaag dat je met je SR +20pk's haalt.
Heb @ nootdorp sprintje geplaatst tegen jou met sonic, staat een filmpje van op het forum.

dat lijkt me een beetje sterk heb zondag alleen maar paar keer getest om te kijken wat me scoot deed op de weg en niet gesprint met iemand :? dus ik denk dat je in de war ben met iemand ik heb die zilvere sr

Greetz

Re: vaag

Wees blij!!!!! hehehehehehe :D

Alfonso

Originally posted by MephistO 70 EvO

dat lijkt me een beetje sterk heb zondag alleen maar paar keer getest om te kijken wat me scoot deed op de weg en niet gesprint met iemand :? dus ik denk dat je in de war ben met iemand ik heb die zilvere sr

Greetz

Originally posted by -=MOL=-
Ben het met je eens dat Fred de bank gewoon goed moet instellen, dat voorkomt een hoop gelul enzo, maar sommige reacties hier vind ik toch wel overdreven. Het was al bekend, maar nu is het opeens een ramp.

Het maakt mij niet uit ofzo, maar er blijven nog steeds mensen met ongeijkte Koopmans-uitdraaien gooien, en niemand hecht er waarde aan...

Edwin heeft ook een run gescoord bij Koopmans en die houdt hij wijselijk voor zich, om dit te voorkomen...

Het enige wat ik nog kwijt wil, ga nou niet allemaal blaten: zo je hebt 20pk, dan heb ik er wel 30!!! Iedereen weet dat de bank niet geëikt is bij koopmans.

Waar het wel omgaat is dat hij met zijn eigen scoot kan gaan vergelijken. Zie het zo: meten is weten, maar dan moet je wel met hetzelfde gereedschap meten. Reëele waardes komen er niet uit de bank, maar je kan wel voor jezelf kijken wat er verbeterd of juist niet als je test.

Originally posted by Bart Nrg Mc2

Het maakt mij niet uit ofzo, maar er blijven nog steeds mensen met ongeijkte Koopmans-uitdraaien gooien, en niemand hecht er waarde aan...

Edwin heeft ook een run gescoord bij Koopmans en die houdt hij wijselijk voor zich, om dit te voorkomen...

Kan je ook doen, maargoed er word gezegd. Is bij koopmans, de bank is niet geëikt en nog komen al die flames. Vind ik een beetje zielig.

En waarom geen waarde eraan hechten. Iedereen die een koopmans grafiek heeft kan met elkaar vergelijken. Vergelijken met Tovami uitdraaien kan niet, maar ik vind zowieso dat je uitdraaien van verschillende banken niet met elkaar moet vergelijken....

Back