Storm's eerste test (speciaal voor Rudi).

Ik zal mijn best doen voor het filmpje, waarschijnlijk dit weekend als alles goed gaat. En Joor ik zet wel die run van 25,4 pk online.
 
Originally posted by Joor


Film mag je er best opzetten, alleen niet dat stukje dat de benzine op is :) haha.. Dat was te lomp.

Was b.t.w. 2,8 liter doorheen gegaan in een paar runs :s

Welkom @ de benzinebootcrew :#
 
Originally posted by Joor


Film mag je er best opzetten, alleen niet dat stukje dat de benzine op is haha.. Dat was te lomp.

Was b.t.w. 2,8 liter doorheen gegaan in een paar runs :s

Ach, dat overkomt de besten he Joor ;)

Verder erg nice!
 
Geen gelul, voor eerste runs zeker mooie prestatie.
Vergeleken met de nrg @ kw moet deze dus op een geëikte bank hoeveel pk geven? 19 toch of iets dergelijks?
En dat terwijl iedereen in kw (ver) onder het almelo scores zat..
En ja, toen die Beta in goes stond is Tino ook 2x naar de pomp geweest op een middag..
Stationair is het een prachtige fontijn, bij gas geven zie je dan ook complete mengsel wolken naar binnen geslurpt worden.
Dat pvc ding hoort dus eigenlijk ook helemaal niet thuis op die mooie JHC!
Eraf halen en bij volgas eens met een lampje kijken of je de membraanklepjes kan zien zitten (en meer?)..
 
Originally posted by Honda NSR-II
Geen gelul, voor eerste runs zeker mooie prestatie.
Vergeleken met de nrg @ kw moet deze dus op een geëikte bank hoeveel pk geven? 19 toch of iets dergelijks?
En dat terwijl iedereen in kw (ver) onder het almelo scores zat..
En ja, toen die Beta in goes stond is Tino ook 2x naar de pomp geweest op een middag..
Stationair is het een prachtige fontijn, bij gas geven zie je dan ook complete mengsel wolken naar binnen geslurpt worden.
Dat pvc ding hoort dus eigenlijk ook helemaal niet thuis op die mooie JHC!
Eraf halen en bij volgas eens met een lampje kijken of je de membraanklepjes kan zien zitten (en meer?)..

Vermogen... Freddy is NU de bank aan het eiken. Dus als ik straks wat helicoils in m'n blok heb (een afgebroken schroefje, andere bleek het draad uit te zijn..) kunnen we eindelijk wellicht iets meer zeggen over het vermogen. Qua prestaties is ie ongeveer 0,1 pk hoger (nu al) als de NRG van Debbie. Ik hoop dus wel 20+pk neer te zetten straks.

Verder heb ik contact opgenomen met een Tovami owner, want onze oude staat even onhandig geparkeerd zeg maar.

Dat benzineverbruik is op zich het probleem niet, alleen mijn tank is maar 1,1 liter :s Die buis gaat er nog wel eens vanaf, maar ik wil hem evt. ook met kartbox aan de praat, want deze sound is ASO...
 
Originally posted by Joor


Dat benzineverbruik is op zich het probleem niet, alleen mijn tank is maar 1,1 liter :s Die buis gaat er nog wel eens vanaf, maar ik wil hem evt. ook met kartbox aan de praat, want deze sound is ASO...

Hmm..........geen materiaal waarbij wij deze sound kunnen beluisteren?? :W
 
Originally posted by Joor

Die buis gaat er nog wel eens vanaf, maar ik wil hem evt. ook met kartbox aan de praat, want deze sound is ASO...

Zojuist gehoord, met kartbox is de Sound idd wat minder ASO.


Tinne..
 
Ik ben vanmiddag ook ff langs geweest, en ik heb de scooter niet zonder kart-box gehoord, maar wel met. En met kartbox vondt ik het geluid erg netjes.....zeker niet extreem hard.
 
Joris, complimenten! scoot ziet er gewoon geil uit en de scores beloven veel goeds. grafiek ziet er redelijk goed uit :)

ben benieuwd @ KW2003 :)
 
Ben gisteren de hele dag bezig geweest met het fixxen van het koelsysteem (pomp draaide verkeerd om). Hoe het komt dat ie eerstw el goed koelde begrijp ik niet helemaal.

Gisteren niet veel meer gedaan dan de bobine ingepakt en de katbox gemonteerd. Dit moest van Freddy omdat het geluid toch wel erg was. Kartbox scheelt echt heel veel. Of het vermogen scheelt gaan we natuurlijk testen...

Gisteravond zijn we begonnen met het afmaken van de testcabine... De ASO sounds hadden toch een positieve uitwerking :)

Ohja, heb ook maar een AIM toeren/tempmetertje gekocht, wel zo handig.
 
netjes netjes, joor.

xi hem binnenkort wel...als ik mijn gevaarte bij jullie neer gooi...:p

maarja, dan moet ik eerst wat binnenhebben...hint hint :)
 
Back
Top