Update Storm schokdempers.

Ziet er vet uit hoor. Heel netjes die voorvork en die achterveer. Jammer da je van die carbonLOOK velgen nie zo veel ziet. Maar wel een mooi detail.
 
Lijkt me vet klote rijden, met hele lichte velgen..achter merk je het niet zo, maar voor is het volgens mij heel nerveus?
 
uhm dat nerveus zo wel kunnen maar bij motoren als ze gewicht besparen beginnen ze meestal met de velgen door middelpuntzoekende krachten wordt het steed zwaarder
pak maar is een fietswiel beet en geef het een slinger ga het dan van links aan rechts bewegen en stel je nou is dat voor met een brommerwiel met 100 km per uur
 
Ik denk dat het onzin is om zo verschikkelijk veel geld te gaan uitgeven voor die paar kilo's verschil. Daar wordt je heus niet veel sneller van, kan je dat geld beter in tuning+onderdelen stoppen, en desnoods je scoot op goedkopere manieren lichter maken----> search
 
Originally posted by mhr4ever
Ik denk dat het onzin is om zo verschikkelijk veel geld te gaan uitgeven voor die paar kilo's verschil. Daar wordt je heus niet veel sneller van, kan je dat geld beter in tuning+onderdelen stoppen, en desnoods je scoot op goedkopere manieren lichter maken----> search

het gaat erom dat je je onafgeveerd gewicht omlaag en roterende massa omlaag brengt, is heel iets anders als gewoon je scooter lichter maken.
 
Originally posted by Gijshouwen


het gaat erom dat je je onafgeveerd gewicht omlaag en roterende massa omlaag brengt, is heel iets anders als gewoon je scooter lichter maken.

En het voordeel en/of verschil van met "gewoon" de scooter lichter te maken is?
 
Originally posted by Folkert@MinaRally


En het voordeel en/of verschil van met "gewoon" de scooter lichter te maken is?
rij/stuur eigenschappen.
als jij bv op een motor volledige carbon velgen zou hebben met ongeveer 240 km/u dan gaat het echt niet helemaal goed komen :p
 
whoeizzzz, zo de vangrails in :p:p


btw het helpt ook weer wat bij weelie powerrrrr, is je voorkant gelijk een paar kilo's lichter:p

grtzz, Jacco.
 
Maar, hoeveel moeten de velgen dan minimaal wegen om een goed weggedrag te garanderen tot zeg 200 km/h (of 150, maar better safe than sorry:)) iemand enig idee hoe dit te berekenen?
 
Originally posted by Sjoerdyo
Euh hoezo dan ? Ga je je eigen velgen maken ofzo? :)

laten we zeggen dat ik een aantal ideetjes heb en wil kijken of ik die uit kan werken en in de praktijk kan brengen:)
 
Back
Top