Update NRG... motorisch :)

Originally posted by Arne@Piaggio
Ik bedoel dat die gradenaanduiding normaal meer naar rechts zit..Mja zal wel weer HPi Scheefheid (c) zijn.

Ding was sowieso zo scheef als de tering, carter bij moeten werken omdat de grondplaat niet paste [binnenring te klein]... Verder kwamen de gaten in de stator niet goed overeen met de schroefdraden in de grondplaat, waardoor dat een beetje bijgewerkt moest worden... Verder nix vreemds aan dat ding lijkt me :S

Ziet er netjes uit Bart!

Heb je al mhr remschoentjes?
Als het omcirkelde stukje smal is heb ik ze nog voor weinig voor je, nieuw.
1020879297-rem.jpg

Ziet er v@t uit Bart! Hopen dat mijn blokje er ook nogeens zo ongeveer uit mag zien :) Al zal dat misschien wel een tijdje duren door een rekening van de wouten van 420 euro! :eek: :'( :(

Originally posted by Apriliaracer
Ziet er v@t uit Bart! Hopen dat mijn blokje er ook nogeens zo ongeveer uit mag zien :) Al zal dat misschien wel een tijdje duren door een rekening van de wouten van 420 euro! :eek: :'( :(

{offtopic} wat heb jij uitgespookt dan??:?

Originally posted by Boeie
geflitst worden op een weg waar je 50 mag en daar 80 rijden...

leve de Hoekse Waard! :'(

Nee, daar moet ik ook nog een boete van krijgen :'( Die 420 euro is voor wat activiteiten gehouden met oud en nieuw }) Groot vuur op een kruispunt, en bushokjes en borden enzo. Tsjah, drank maakt meer kapot dan je lief is :rolleyes: En dan ook nog 14 uur HALT.

Back