tuningDR70 UPDATE- klaar

ok, dit wordt ie dan, tenzij iemand nog opmerkingen erover heeft?

maar, kan ik ook iets aan andere poorten-hemd doen ?

DR70tuned3.jpg
 
Zit die boostpoort al op dezelfde hoogte? (op plaatje wel nm!) Anders kan je die op gelijke hoogte met je spoelpoorten maken, en poorten nalopen op bramen, etc.

Kan je niet ergens een kop krijgen van een MHR-R, misschien iemand met een genaaide?
 
**update**

heb na het tunen mapje gemaakt, is egaal, zonder bulten en blinkt like hell

het is me ook gelukt een vloeiende overgang richting uitlaat te maken

afmetingen zijn die van m'n laatste ontwerp

greetz iedereen

ps: tunen is fijn :) maar doe 't niet zoals ik in de keuken :rolleyes:


Dr70tuned.jpg


ps2: had echt gewild dat m'n ouders de cam. nie meehadden op vakantie...

het echte werk zoals hemd aanpassen enzo doe ik later
 
mooi dat het gelukt is! idd tunen in je keuken is geen suc6, kun je beter in je garage doen :)

welke afmetingen heb je nou uiteindelijk gebruikt?
 
Originally posted by Boyd
mooi dat het gelukt is! idd tunen in je keuken is geen suc6, kun je beter in je garage doen :)

welke afmetingen heb je nou uiteindelijk gebruikt?

21 tot deck en 34 breed , vorm is het laatste kribbel-mapje.. :)

maar je krijgt strax fotos :)
 
ziet er goed uit kerel . ga zo door en je weet niet waar je komt (races ).vergeet niet 16 graden voor ontsteking te zetten ,dan zal je effect voelen .nog wat mijn vriend , kom niet aan de achterpoort .laat hem 15%lager dan de rest. dit omdat er dan meer benzine in de kompr kamer kan komen . als je deze poort verhoogt stuuwt hij een behoorlijke hoeveelheid van de benzine weg door de uitlaatpoort op hogere toerentallen. je moet met deze bewerking 11000+ rpm halen en een behoorlijke snelheid . 120km/u stay TUNED.
 
mja , oudeers hebben camera mee op reis, dus ik wacht tot een vriend van me de foto's mailt... hoop vanavond, het ding trekt beestig voor een DR :)
 
Ziet er mooi uit , ben benieuwd voor de foto's van de uitlaatpoort te zien.
En een ander kopje zal zeker geen kwaad doen, bestaan die er voor peugeot niet met een rechte bougie in het midden? lijkt me beter.
Die boostpoort kan je best laten staan waar ze staat, er was een reden waarom die iets lager moest staan, denk dat dat is omdat er dan al een flow in de cilinder naar boven is als de spoelers open gaan... ben ik niet zeker van.

ps: interesse in het tunen van een std mina cilinder? ik heb er nog 1 liggen :D
 
vlakke bovenkant van uitlaat poort geeft een sterke puls(sonic wave)...wat vooral resulteerd in hogere powerband....

dus neem voor een betrouwbare DR een progresief sluitende poort die je een makkelijk te berijken koppel geeft..
 
Back
Top