Update NRG; enjoy...

Een ding, waarom zelf een tank maken, als er al eentje in zat, of een voor is te verkrijgen? Misschien een domme vraag, maar ben niet zo op de hoogte van 't project.
 
Originally posted by monstaboy
Een ding, waarom zelf een tank maken, als er al eentje in zat, of een voor is te verkrijgen? Misschien een domme vraag, maar ben niet zo op de hoogte van 't project.

De inhoud stond ons niet aan... Nu 2 liter i.p.v. de standaard 5,5... Verder ziet die standaard tank er niet uit, en het moet wel mooi zijn :-)
 
Originally posted by Thomas
Volgens mij ook omdat ie geen achterspatbord wilde, en als je dan de originele tank laat zitten, dan ziet het er niet uit...

Dat sowieso... Er is ook een stuk frame weg, anders krijg je de achterkant niet strak...
 
en strakheid kent geen grenzen heh Bart?

als er iets voor moet wijken is dat niet echt een prob.

ik ben echt heel erg beniewd naar de prestaties straks:-P

grtzz, Jacco.
 
Nou, vandaag bij Twins geweest... Anthony zei al van tevoren dat de uitlaat verstopt zat, maar volgens ons was dat uitgesloten... Ding gestart, Anthony zegt nog steeds dat die uitlaat verstopt zit...

Dus uitlaat eraf, demper eraf... zit er een hele prop papier in de tailpipe [????]... Heel vreemd, aangezien deze pijp op Almelo is gebruikt, en daarna nix meer mee is gebeurd...

Mjah, probleem opgelost, we hebben schijnbaar last van wandelende papierpropjes hier in Limburg :S

Nu kunnen we echt afstellen, koppeling grijpt nu aan bij 6.000 rpm [:P] en de sproeier is een beetje royaal... Vandaag hebben we heel ff stukje over een pad gereden, maar potentieel is zeker aanwezig... Jullie horen er nog van :)
 
Originally posted by Bart Nrg Mc2
Nou, vandaag bij Twins geweest... Anthony zei al van tevoren dat de uitlaat verstopt zat, maar volgens ons was dat uitgesloten... Ding gestart, Anthony zegt nog steeds dat die uitlaat verstopt zit...

Dus uitlaat eraf, demper eraf... zit er een hele prop papier in de tailpipe [????]... Heel vreemd, aangezien deze pijp op Almelo is gebruikt, en daarna nix meer mee is gebeurd...

Mjah, probleem opgelost, we hebben schijnbaar last van wandelende papierpropjes hier in Limburg :S

Nu kunnen we echt afstellen, koppeling grijpt nu aan bij 6.000 rpm [:P] en de sproeier is een beetje royaal... Vandaag hebben we heel ff stukje over een pad gereden, maar potentieel is zeker aanwezig... Jullie horen er nog van :)

en wie zei dat al?:p ;)
 
Ff over die voetmatten, misschien is het mooier om in plaats van rubberen voetmatten traanplaat uit te snijden in de juiste vorm en die er op te maken. Lijkt mij iets mooier, maar t is maar een ideetje !
 
Back
Top