Update NRG; enjoy...

Originally posted by Enrico@nrg
Zal wel een ontsteking prob zijn of iets in die richting.. Valt me toch van je tegen bartus dat je het niet ff zelf oplost:p :)

Wrom? Ik heb geen schroefmaat, en weet ff niet welke voorontsteking Anthony heeft genomen... het zal inderdaad een onstekingsprobleempje zijn...
 
Originally posted by symen


die twin air filters?? d het niet.

ik haal ze gewoon bij brommerboer hier (bruggen). en ze worden gemaakt door twin air, maakt ook goeie luchtfilters voor crossmotors

Twin air is gewoon een gast die die filters fixed, Twins besteld ze dus gewoon op hun specs. Dit kan in beperkte oplage...
 
Nou Bartje kom op, ff beunen joh. NIet naar Twins brengen dat zuigt. Gewoon ff originele onderdelen uitwisselen, dus origi ontsteking enzo, etc. etc.
 
Originally posted by Sjoerdyo
Nou Bartje kom op, ff beunen joh. NIet naar Twins brengen dat zuigt. Gewoon ff originele onderdelen uitwisselen, dus origi ontsteking enzo, etc. etc.

Jah, en dan monteer ik een 12mm, en een originele uitlaat... En als het dan wel loopt ben ik tevreden :+
 
Originally posted by Bart Nrg Mc2


Jah, en dan monteer ik een 12mm, en een originele uitlaat... En als het dan wel loopt ben ik tevreden :+

Juist Bart lekker bijdehand ;) Je snapt hoop ik wat ik bedoel, maarja als je het liever laat doen fine... Ik zeg altijd maar 'de volhouder wint' Wat weet Anthony trouwens meer dan jou over dat soort zaken?
 
Ik snap best wat je bedoelt... Ik weet alleen de voorontsteking niet... De volhouder wint klopt qua afstellen, maar niet zonder micrometer, zonder strobo, en een zekere garantie op de montage van die HPI...
 
strobo is alleen om te checken, heb je niet persé nodig. maar kan me voorstellen dat je het soms liever wilt laten doen. Zo pruts ik NIX aan een cilinder en krukasje zelf leggen ben ik ook nog wat huiverig voor...
 
Originally posted by Bart Nrg Mc2
Mjah, ik kan het ook voor me houden... Wel zo fair om eens te vertellen als iets NIET lukt...

Ja, ik heb de Storm 2 dagen draaiend:

-grondplaat losgetrild.
-benzine op tijdens testen (ontelbaar keer).
-bobine losgetrild
-Freddy kwaad omdat de herrie te erg is :s Nu dus kartbox.
-te veel lucht in koelsysteem

Het gaat er om dat het uiteindelijk goedkomt, en daar twijfel ik bij Bart niet aan.

De HPI staat goed tussen 4,2 en 4,5... Even een mm opschuiven moet kunnen, je merkt het vanzelf. Aannemende dat je alles controleert.
 
Originally posted by Joor


Ja, ik heb de Storm 2 dagen draaiend:

-grondplaat losgetrild.
-benzine op tijdens testen (ontelbaar keer).
-bobine losgetrild
-Freddy kwaad omdat de herrie te erg is :s Nu dus kartbox.
-te veel lucht in koelsysteem

TEVEEL LUCHT HEBBEN WE OOK, AL IS HET NU REDELIJK ONTLUCHT... WAS WEL EEN KOELVLOEISTOFFONTEIN IN HET BEGIN :)

VERDER GAAT ER ALTIJD EEN HOOP MIS... ZOALS DINGEN BESCHADIGEN EN JEZELF BESCHADIGEN TIJDENS HET SLEUTELEN, RISICO VAN HET VAK...

Het gaat er om dat het uiteindelijk goedkomt, en daar twijfel ik bij Bart niet aan.

DANK U...

De HPI staat goed tussen 4,2 en 4,5... Even een mm opschuiven moet kunnen, je merkt het vanzelf. Aannemende dat je alles controleert.

WE GAAN HET EENS BEKIJKEN...

 
Ja na een paar avondjes sleutelen heb ik nu ook alweer 6 wondjes op me handen :) Bv koppeling losdraaien, buzetti sleutel erop, sleutel 17 erop dan kracht zetten en uitschieten langs het blok, ja heel fijn allemaal die wondjes :)
 
Back
Top