Henk_de_mol
Old skool member
Zal wel een ontsteking prob zijn of iets in die richting.. Valt me toch van je tegen bartus dat je het niet ff zelf oplost
Originally posted by Enrico@nrg
Zal wel een ontsteking prob zijn of iets in die richting.. Valt me toch van je tegen bartus dat je het niet ff zelf oplost
Originally posted by symen
die twin air filters?? d het niet.
ik haal ze gewoon bij brommerboer hier (bruggen). en ze worden gemaakt door twin air, maakt ook goeie luchtfilters voor crossmotors
Originally posted by Sjoerdyo
Nou Bartje kom op, ff beunen joh. NIet naar Twins brengen dat zuigt. Gewoon ff originele onderdelen uitwisselen, dus origi ontsteking enzo, etc. etc.
Originally posted by Bart Nrg Mc2
Jah, en dan monteer ik een 12mm, en een originele uitlaat... En als het dan wel loopt ben ik tevreden :+
Originally posted by Bart Nrg Mc2
Mjah, ik kan het ook voor me houden... Wel zo fair om eens te vertellen als iets NIET lukt...
Originally posted by Joor
Ja, ik heb de Storm 2 dagen draaiend:
-grondplaat losgetrild.
-benzine op tijdens testen (ontelbaar keer).
-bobine losgetrild
-Freddy kwaad omdat de herrie te erg is :s Nu dus kartbox.
-te veel lucht in koelsysteem
TEVEEL LUCHT HEBBEN WE OOK, AL IS HET NU REDELIJK ONTLUCHT... WAS WEL EEN KOELVLOEISTOFFONTEIN IN HET BEGIN
VERDER GAAT ER ALTIJD EEN HOOP MIS... ZOALS DINGEN BESCHADIGEN EN JEZELF BESCHADIGEN TIJDENS HET SLEUTELEN, RISICO VAN HET VAK...
Het gaat er om dat het uiteindelijk goedkomt, en daar twijfel ik bij Bart niet aan.
DANK U...
De HPI staat goed tussen 4,2 en 4,5... Even een mm opschuiven moet kunnen, je merkt het vanzelf. Aannemende dat je alles controleert.
WE GAAN HET EENS BEKIJKEN...