Update NRG... motorisch :)

Originally posted by JohanV
Netjes gedaan! maar om het blokkie schoon te maken kan je hem ook gewoon naar de straler brengen :)

ja of je doet het zelf etc. etc.

maare stralen lijkt me niet echt goed toch, moet je iig het binneste afplakken, je carter ZEKER, etc. etc. Lijkt me makkelijker om gewoon ff te poetsen...
 
Originally posted by Apriliaracer


Nee, daar moet ik ook nog een boete van krijgen :'( Die 420 euro is voor wat activiteiten gehouden met oud en nieuw }) Groot vuur op een kruispunt, en bushokjes en borden enzo. Tsjah, drank maakt meer kapot dan je lief is :rolleyes: En dan ook nog 14 uur HALT.

wh000t :eek:
 
Originally posted by Sjoerdyo


ja of je doet het zelf etc. etc.

maare stralen lijkt me niet echt goed toch, moet je iig het binneste afplakken, je carter ZEKER, etc. etc. Lijkt me makkelijker om gewoon ff te poetsen...

wel duhhh...je schroeft gewoon je carter in elkaar, gaar cilindertje erop. In alle schroefdraad delen boutjes draaien, stukje plaat op je membraan enz...
 
Originally posted by Tim


wel duhhh...je schroeft gewoon je carter in elkaar, gaar cilindertje erop. In alle schroefdraad delen boutjes draaien, stukje plaat op je membraan enz...

Dat bedoel ik, kan je net zo goed ff de borstel pakken. Stralen wordt ook lelijk denk ik, je moet iig na schuren enzo.

Mja als je hem echt clean wil hebben kan het natuurlijk wel. Maar het kost je echt veel tijd. Kun je beter ff poetsen.
 
Vandaag rest setup aangeschaft; MHR Overrange & AIM-ding... Ik heb vaker lopen zeiken over de kwaliteit van de Multivar... Maar die MHR2000-vario voor Piaggio ziet er werkelijk schitterend uit!
 
Originally posted by Bart Nrg Mc2
Vandaag rest setup aangeschaft; MHR Overrange & AIM-ding... Ik heb vaker lopen zeiken over de kwaliteit van de Multivar... Maar die MHR2000-vario voor Piaggio ziet er werkelijk schitterend uit!

ik wil ook 'n AIM :'( mjah komt van de zomer wel :)
 
Ik vind hem bespottelijk duur... Maar we hebben allerlei alternatieven onderzocht, maar dat is gewoon moeilijk... Lang niet alle toerentellers kunnen goed met binnenrotors overweg :|
 
Originally posted by Bart Nrg Mc2
Ik vind hem bespottelijk duur... Maar we hebben allerlei alternatieven onderzocht, maar dat is gewoon moeilijk... Lang niet alle toerentellers kunnen goed met binnenrotors overweg :|

Daytona :! Getest op Malossi binnenrotor en HPI en gaf geen problemen. Beetje jammer alleen dat ik er ook nog een losse temp. meter erbij moet kopen. :rolleyes:
 
Back
Top