Update NRG; enjoy...

Originally posted by hendrik
Twins laat deze op maat maken dus denk niet dat de gewone dealer ze kan leveren.

die twin air filters?? d het niet.

ik haal ze gewoon bij brommerboer hier (bruggen). en ze worden gemaakt door twin air, maakt ook goeie luchtfilters voor crossmotors

Kan iemand plz even duidelijkheid scheppen ? :D

Dat ding wat ik wil kopen is volgens mij wel anders dan die van Bart, dus dan worden die speciaal gemaakt voor Twins ofzo ? Wat kost zon ding als ik em bij Twins bestel/laat maken ?

Originally posted by Lieuwe
Kan iemand plz even duidelijkheid scheppen ? :D

Dat ding wat ik wil kopen is volgens mij wel anders dan die van Bart, dus dan worden die speciaal gemaakt voor Twins ofzo ? Wat kost zon ding als ik em bij Twins bestel/laat maken ?

Twins laat ze op maat maken, dus met een bepaalde maat schuim, en met een bepaalde flens... Hij heeft ze liggen voor 60mm, voor 80mm weet ik niet... Je hebt 2 formaten, klein [zoals wij hebben] en groot [die Thomas op z'n Zip heeft, in KW2002 ook]... De flens kun je per toepassing op maat snijden, qua lengte...

Dingen kosten absoluut nix, € 20 ofzo...

Originally posted by DvD

waarom wel?
via een echt filter krijg je meer lucht dan via helmbakfilter id, t maakt alleen iets meer geluid, maar dat maakt niet uit als je er toch niet vaak mee rijd.

voor die filters kijk je ff op: http://www.twinair.com/

Ligt er maar net aan hoeveel werk je erin stopt. Als je gewoon zorgt voor een lekkere doorstroming, open filter, etc.

Helmbakfilter heeft ook geil geluid vind ik, lekker hol.

ik kom ook nog even spuit11-en:)
Wordt Cker vetjes Bart! Wit is echt een :W kleur!, alleen niet eerst in de modder gaan spelen voor je d'r op stapt, of een voetenveeg-mat meenemen:P
Doe maar weer een paar nieuwe piccies, wil meer zien:)

Back