Update NRG; enjoy...

Originally posted by DvD
over die "koelslang/buis" dat zou nog wel eens kunnen scheuren of een las los kunnen laten, door grote remkrchten of door de hoge resonantie van de toeren.

Zit wat in, maar als je nou de volgende keer zegt dat je twijfels hebt, zeg dan ook gelijk waarover!

Ouwe floepert 8)
 
Originally posted by Arne
Mooi, jammer idd van de carterkap. Tis alleen maar wit en paars nu, mooier was naar mijn mening geweest om de carterkap en de wielen te verchromen o.i.d.

Mjah, smaak he :) Er worden nog stickers voor gemaakt, waardoor het wat meer in balans komt, het is wel erg wit allemaal wanneer kappen gemonteerd zijn...

Verchromen was inderdaad een idee geweest :)
 
Originally posted by Bart Nrg Mc2
De koelvloeistof loopt door de verstevigingsbalk heen :)

Tank = 2,5 L, helemaal zelf berekend :rolleyes:

Spatbord heeft me 3 hechtingen gekost vanwege het Stanley-mes, maar het is verder wel gelukt :)

ijzerzaagje is veeeeel makkelijker :)
 
Ding is echt mega vet gespoten .. daarvoor mijn complimenten :W

De kleurencombo vind ik iets minder .. vind de scooter een beetje kinder/kermis/snoepje achtig worden .. metallic paars kleur met wit gecombineerd .. kon wel wat mannelijker :P Dit is gewoon mijn mening .. als jij het vet vind is het toch goed ? :)

Mijn ZipSP is eergisteren ook eindelijk naar de spuiter vertrokken, als er vorderingen zijn post ik ook wel pics en mag je ook commentaar geven op mijn scoot :D
 
tjeez, dan ben je ff een paar dagen niet @forum, en je ziet het ene na het andere 8)
en tja, deze kleurencombi. tja, hij is echt masterlijk:W
 
Ik wil eerst ook zon Twin Air Filter op men ZipSP gebruiken..

Bart; weet jij ook in welke maten die dingen te krijgen zijn ? Dealer hier zij dat ze er in 2 maten zijn .. ik zoek dus 1 met 55mm doorsnee weet jij ook of die er zijn ?

Dealer wist het niet .. zou het nog wel navragen .. ik dacht ik vraag het hier ook even voor de zekerheid :)
 
Lieuwe.. d8 dat ze die idd ook in die maat hadden heb hem laatst ergens zien liggen.... :)

BTW Dealers weten bijna nooit wat.. :)
Originally posted by Lieuwe
Ik wil eerst ook zon Twin Air Filter op men ZipSP gebruiken..

Bart; weet jij ook in welke maten die dingen te krijgen zijn ? Dealer hier zij dat ze er in 2 maten zijn .. ik zoek dus 1 met 55mm doorsnee weet jij ook of die er zijn ?

Dealer wist het niet .. zou het nog wel navragen .. ik dacht ik vraag het hier ook even voor de zekerheid :)
 
Back
Top