Update NRG; enjoy...

Originally posted by Bart Nrg Mc2


Ik heb het nabewerkt met een Stanley-mes, ik ben Tarzan niet :P

Verder allemaal bedankt voor de complimenten :)

Wel eens van een schraapstaal gehoord?

Ohja, voor ik het vergeet. Ziet er allemaal erg mooi uit. Compliments. Zo te zien aan de progressie e.d. schiet het net zo "lekker" op als mijn projectje. Zal vanavond weer eens wat posten..
 
[offtopic]
Eeeuhm Joor, is dat dat rooie ding om af te bramen/ontbramen?? Weet ik gelijk hoe dat ding heet!!
[/offtopic]

Ik kan het nog wel een keer zeggen. Ziet er vet uit. Verder, het koelwater door die "buis" vind ik leuk gevonden. Hoe meer water in je systeem, hoe constanter de temperatuur, alleen het duurt wel weer langer voordat je op temperatuur bent, zal je met 2,5 liter water wel wat van merken denk ik.
 
Originally posted by Boyd

ga je nog wat aan afwerking van die buis doen of laat je dat zo?

Er komt isolatieschuim omheen, en daaromheen van dat zeil... Zoiets als bij crossers @ stuur, zeg maar, je weet wel...

Bedankt verder allemaal :)

MOL; ik vrees dat Joris gelijk heeft, wij hebben juist minder koelvloeistof in ons systeem :)
 
Originally posted by Joor


Wel eens van een schraapstaal gehoord?

Uiteraard heb ik daar ooit van gehoord, maar ik heb dat mes vooral gebruikt om scherpe hoeken te maken... verder met schuurpapier afgewerkt, dus niet echt behoefte gehad aan een schraapstaal :)
 
als je heel vet aan het racen bent verandert je balhoofd hoek ook ;)

die twin-air filtertjes zijn wel idiaal, gebruik ik ook altijd, ze zijn er in meerdere vormen:W
 
Originally posted by Bart Nrg Mc2


Er komt isolatieschuim omheen, en daaromheen van dat zeil... Zoiets als bij crossers @ stuur, zeg maar, je weet wel...

ja ik weet wel :)

wanneer verwacht je dat ie "klaar" is of durf je daar geen uitspraak over te doen?
 
veeet bartus & collega-werker :W pluimpje voor jullie....

kleuren ook vet, alleen dat de carterkap ook mee is gegaan met spuiten vind ik jammer, maarja das mijn mening ;)

keep up!!
 
Back
Top