3x bijna klaar

Status
Not open for further replies.
Re: ..

Originally posted by mvanwinsen5
wat een pijp zeg, echt super !!! zal vast en zeker goed lopen op mijn setup !! heb nu een c20 en krd, maar zou deze pijp die overtreffen ??


ja...maar probeer hem maar tekrijgen})
 
kosten zijn 400 euro per stuk excl demper.... en op dit moment zijn ze niet meer verkrijgbaar, misschien ooit nog eens als tino er tijd en zin in heeft :)
 
Superstrak.....

Heb je nog wat getest met die 14500 pijp of niet Tino?

Misschien een idee om ook een 14000 pijp te bouwen, mooie tussenweg :)
 
ik word een soort van GEK van die Geile berichtjes...

het is gewoon vakwerk, erg netjes...maar dat trio-achtige gedoe vind ik ietwat overdreven doeds..
 
Ik ga een alias nemen : The Only One

Btw die middelste pijp lijkt wel een andere (iets korter) maar dat zal wel door de ligging en de pic komen neem ik aan
 
lijkt mij juist de bovenste de langste... dus 13.5 en de onderste 2 14.5 k maar het zal wel. doet er niet toe. ziet er zeker netjes uit maarja... dat zegt iedereeen al :)
 
Originally posted by The One
Zozo lekker orgineel ben jij met je naam!!! kon je niets anders bedenken??8P |( :|

Hij is op 31-07-02 geregistreerd. Denk eens na of jij toen je nickname al veranderd had Ruud......
 
Tadaaaa: Grote Nickchange topic was begin december, Ridderruud werd The One op 4 december 2002.
(wat verveel ik me zeg, dat ik zulke dingen ga nazoeken :rolleyes: )
 
Pff lekker on-topic mensen... Alsof het mij wat boeit wie eerder the_one had.. Lekker belangrijk..

En om wel on-topic te blijven.. Het lijken mij ook 3x 13.5k pijpjes:P
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top