Foto van een "bijna" complete storm.

Goed Mol...

1030121993-storm6.jpg

1030122033-storm7.jpg

1030122077-storm8.jpg

1030122113-storm9.jpg

1030122145-storm10.jpg

1030122180-storm11.jpg

1030124471-storm12.jpg

1030124550-storm13.jpg

1030124587-storm14.jpg

1030124627-storm15.jpg

1030124659-storm16.jpg

Last edited:
De voorkap hangt los, tenminste met 2 schroeven geloof ik.

Het is heel lastig te zien op de bovenste foto, maar de voorkap is dus uitgefreesd (hoe zeg je dat??? :? ).

Er zijn wel meer foto's maar die uploader doet dus vaag ofzo?

Ziet er zeker mooi uit Joor. Ik kom van de week wel ff langs om het in real-life te bekijken. Maar waarom ook van dat dempingsmateriaal aan de binnenkant van je voor en stuurkap?

Robbert

Originally posted by mhr4ever
Ziet er zeker mooi uit Joor. Ik kom van de week wel ff langs om het in real-life te bekijken. Maar waarom ook van dat dempingsmateriaal aan de binnenkant van je voor en stuurkap?

Robbert

Dat diende om het geluid te dempen. Is nu niet noodzakelijk, maar laat het lekker zitten. Hoe minder trillingen en herrie hoe beter, kun je tenminste horen wat je motor doet...

Vandeweek is Fred officieel dicht, dus moet je effe vantevoren bellen...

Waar gaat je benzinetank hangen, Joris? Ik zie wel een kraantje, maar geen tank :)

Wat heb je over je kelk heen gedaan?

Verder ziet het er uiteraard erg goed uit, complimenten...

Zeker mooi gedaan man, vooral die velgen [had ik nog nooit gezien].
En dat PVL setje is ook weer eens wat anders he :D

Edit:/ Bart, ik denk dat dat gewoon folie is dat er nix in z'n kelk kan vallen :rolleyes: toch??

Komt er ook een filter op of blijft het een open buis ?

Buddy compleet open, geen spetterbord ... zal wel lekker veel zand en vuil omhoog vliegen.

en altijd maar zeggen dat de japanners goed zijn in het achterdoen, de italianen kennen er ook wat van

heeft die storm een grootlicht? Zou die unit passen in mijn K2, of wijkt het meer af dan je op het eerste zicht zou denken?

Hoe heb je trouwens dat voorlicht verduisterd, aan de buitenkant of aan de binnenkant? ik krijg namelijk mijn voorlicht niet open om het aan de binnenkant te doen.

Originally posted by Joor

Dat diende om het geluid te dempen. Is nu niet noodzakelijk, maar laat het lekker zitten. Hoe minder trillingen en herrie hoe beter, kun je tenminste horen wat je motor doet...

Vandeweek is Fred officieel dicht, dus moet je effe vantevoren bellen...

Ohw, voor hoe lang is de zaak gesloten? Ik moet namelijk nog het een en ander bestellen.

Originally posted by Benji-V.
Hoe heb je trouwens dat voorlicht verduisterd, aan de buitenkant of aan de binnenkant? ik krijg namelijk mijn voorlicht niet open om het aan de binnenkant te doen.

volgens mij is ie gewoon meegespoten

Back