Foto van een "bijna" complete storm.

ziet er ckers v@ uit, ben benieuwd naar het eindresultaat. ga je naar hvh (en is je scoot dan klaar)?

oja en joor, wel gedag zeggen de volgende keer @ informatique he :)

hmm..... inmiddels is de waterpomp getest en draait de goede richting op :) (iemand moest koelvloeistof bijvullen :))

Maar ik zie hem wel hoe snel`ie loopt..
ik hoor het wel (letterlijk)

Tinne..
See u @ Fred`s

(leuk die azcers)

Originally posted by Folkert@MinaRally
Mooi. Nooit eerder gezien dat carbon look op de velgen.

Jammer dat de schijf niet zwevend is, had het nét nog wat bruter gemaakt.

Verder ziet het er allemaal netjes uit.
.

Bruter en gevaarlijker. Ik heb hem dus bij de importeur van Braking besteld en die had de zwevende nog wel, maar zei dat als je echt hard gaat remmen hij steeds losser wordt door te weinig ophangpuntjes...

Ik ga zeker hard remmen dus...

Originally posted by Joor
.

Bruter en gevaarlijker. Ik heb hem dus bij de importeur van Braking besteld en die had de zwevende nog wel, maar zei dat als je echt hard gaat remmen hij steeds losser wordt door te weinig ophangpuntjes...

Ik ga zeker hard remmen dus...

Ow ok. Dat verandert het natuurlijk.

Maar eigenwijs als ik ben, wil ik graag die zwevende kit voor mina. Alleen ik heb vernomen dat Braking zich gaat concentreren op alleen motorschijven en de scooterschijven uit productie gaan (?????)

Dus als iemand nog weet hoe ik aan zo'n set kan komen, graag.

Meer foto's.

Hier dus nog wat foto's van de "complete" storm

1029798312-storm1.jpg

Hierboven de complete storm...

1029798348-storm2.jpg

Hieboven de luchtinlaat voor de variokoeling.

Originally posted by Hugo
ziet er netjes uit, komt er ook een monozadel op ?!?

Nou, ik heb een zadeltje op het oog, het is geen mono, maar wel leuk in de kleurencombo. Accenten worden net als bij m'n racer rood, dus achter Bitubo schokdemper, voorvork rood maken en een rood/zwarte buddy...

Originally posted by Bart Nrg Mc2
Voorvork rood maken?

Plakplastic doet wonderen :P

Verder ziet het er leuk uit joor, maarja irl is het nog veel mooier en ik geniet er elke dag van!!! :)

Ga zo door!

wow, deze wordt echt vet!

btw, waarom neit zo´n 4zuigerige remklauw? of past dat niet? dat ret pas echt hard volgend mij.....

Je houdt hem wel lekker undercover, elke onderdeel waar we aan zouden kunnen zien zit er nog niet op :P ;)

hoort die luchthapper er in of heb je dat zelf gemaakt? en als je het zelf hebt gemaakt, hoe?

Last edited:
Die F32s vork i.c.m. die oversized schijf!! :P :P :P TE geil gewoon! waarom hebbie ze die nou niej voor mina :'(

Verders Wause scoot!

Keep Up The Good Work! :!

Originally posted by M/\RC!
Die F32s vork i.c.m. die oversized schijf!! :P :P :P TE geil gewoon! waarom hebbie ze die nou niej voor mina :'(

Koop hem gewoon voor pia en pas je kroonstuk zo aan dat het je de vorkpoten erin kan zetten

Originally posted by Casper

btw, waarom neit zo´n 4zuigerige remklauw? of past dat niet? dat ret pas echt hard volgend mij.....

Die heb ik gisteren gepast, maar is goud geanodiseert en ik vraag me af of die beter remt. Voorlopig niet dus...

Back