Originally posted by The One
De theorien zijn leuk maar ik zou graag een testresultaat zien voordat ik mijn carter naar de 7e hemel frees.... [/B]
Originally posted by jorick
die afgedraaide "malossi" lagers kan je ook gewoon in SKF doosje kopen. dan kosten ze alleen geen 45 euro per stuk maar per 2 ofzo
Originally posted by $aint
weet je toevallig het bestelnummertje daarvan?
Originally posted by Joël
Oliekanaaltje is inderdaad zichtbaar op tweede foto...
Verder viel me die verspringing daar onderin het carter eigenlijk te laat op, anders had ik dat nog wel verholpen. Misschien dat ik de linkerkant alsnog effe voorzie van een laagje devcon voor de aansluiting...
Ook grappig om te vermelden is het feit dat ik behoorlijk wat uit het carter heb moeten frezen om de spoelgangen aan te laten sluiten op de STANDAARD spoelers in de cilinder... Dat sluit origineel dus voor geen meter aan...
Tot slot is op de eerste foto mooi zichtbaar hoe het membraan de stroming naar de booster een beetje belemmert.
Originally posted by $aint
Sorry voor het oprakelen van een semi-oud topic, maar is er iemand die deze bestelnummers heeft, of die van Malossi?
Verder lijkt het me een goed idee om met het topic verder te gaan want het was een interessante discussie.
Is er van Goldfingers al prestatie-materiaal bekend?
Zijn er verder nog tuners die op de voorgaande materia hun licht willen laten schijnen (meer ruimte tussen de krukaswangen de de binnenkant van het carter, membraanzaken, etc).
Begrijp ik het trouwens goed dat Rudi met een Pia membraan (wat kleiner is dan het std mina membraan?) rijdt wat t.o.v. het standaard mina membraan een kwartslag gedraaid is? If so, is het dan nog mogelijk de inlaat wat te verlagen? Want volgens mij komt het membraan dan nogal snel tegen de krukas aan.
Is het dan winstgevender met een normaal (mina/pia/whatever) membraan in de originele positie te werken en de inlaat te verlagen, of om met een kwartslag gedraaid membraan te werken?
Originally posted by The One
Wie zal het zeggen??
Rudi
Test het zelf maar!!0?