Foto van mijn uitlaat

  • Thread starter Thread starter Deleted member 682
  • Start date Start date
D

Deleted member 682

Guest
Ej mensen..!!

Ikkuh heb een tijdje geleden een uitlaat van jorick gekocht. Een polini for race. Deze pijp zag er niet meer al te best uit. Ik heb deze bewerkt, en wil nu graag even jullie reactie's van het resultaat weten. Hier een foto van voor en na het schuren/borstelen/branden/spuiten/droge
biggrin.gif


voor&na.JPG


------------------
Malaguti Phantom f12 AC. Polini 50cc, Polini Speedcontrol, en een for race uitlaat = 95km/u

[This message has been edited by Hugo (edited 21 June 2001).]

[This message has been edited by Hugo (edited 21 June 2001).]
 
Advertisement - register to remove this

Ik heb een keer snel met de staalborstel over de bocht gedaan, dus daar heb ik weinig aandacht aan besteed. Het expansie gedeelte in tegendeel
smile.gif
 
een gasbrander doet wonderen
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif


[This message has been edited by Hugo (edited 21 June 2001).]
 
Hmm, mijn For Sjeezen zien er toch beter uit... Is het onderste punt van de ophanging afgebroken?

Maarre... wel netjes gedaan, bocht is gewoon het zwaktst punt qua roest, logisch ook...

Werkt goed he, zo'n gasbrander
smile.gif
?

Greetz.
 
Kun je misschien ff precies vertellen hoe je dat gedaan hebt? Ziet er idd veel beter uit.

Mijn 4 Race begint ook steeds lelijker te worden...
 
He Snap, keb je een e-mail gestuurd. Ennuh, bart, mijn onderste ophang punt is onderdaad afgebroken, maar dat was al toen ik hem bij jorick kocht. En ik heb trekveertjes gebruikt om de uitlaat aan de flens vast te hangen, omdat de veren nog niet binnen zijn
biggrin.gif
!!!
 
En deze pijp heb ik gisteren 'bewerkt',
Het is een originele beta ark uitlaat. De demper zat er nog niet op op deze foto omdat ik die nog driftig aan het polijsten was
smile.gif
!!

knalpot.JPG
 
zo dat ziet er allemaal weer netjes uit. ken je mijn standaard beta ark uitlaat ook ff doen???? hij is nu antraciet gespoten maar das er zo weer vanaf gehaald
smile.gif


mzzzzzzzzls Raymon
 
dat ziet er netjes uit
eek.gif

maar ik heb mijn uitlaat ook op die manier bewerkt met een gasbrander e.d. maar wat voor hittebestendige lak gebruik jij? Want de meeste worden lelijk bij de bocht...
Dan weet ik welke ik moet gebruiken voor mij pijp...
 
Ik heb motip lak gebruikt. Deze kon tot 600 graden. En hoe ik het doe? Gewoon eerst alle lak er af, dan schuren en verwarmen
 
Hej, misschien dat ik vandeweek nog een Technigas ga 'bewerken'. Als ie klaar is laat ik wel een foto zien.
 
IK heb geen olie gebruikt. Heb het wel uitgeprobeerd op een stukje ijzer. Maar dat maakte helemaal niks uit of je nu wel of geen olie gebruikt
 
Back
Top