Foto's van Spoelers Fabrizi

Ik heb alleen pics van krukas, mensen die em willen hebben sturen maar een pm......

En dan nog iets, ik heb aantal fabrzi cilinders gezien bij VF. Vond de afwerking niet echt 100%.Je zag namelijk nog braampjes zitten bij uitaatpoort ed. Goeie afwerking is dus iig een must. malossi is zeer zeker beter afgewerkt. Mischien heb ik een paar brakke exemplaren gezien8P
 
Last edited:
Ja ik heb ook een paar exemplaren gezien alleen niet diegene waar de uitlaatpoort voor de spoelers langsloopt.. en dat vond ik toch wel extreem ...

Rudi
 
fabrizi3.jpg
fabrizi1.jpg
 
In Italiaanse bladen maakt Fabrizzi reclame dat ze elke Mina/Pia scooter kunnen tunen naar 21pk (zelfgemaakte uitlaat) en 13.800 toeren. Deze kit heet KIT FHT PIAGGIO-MINARELLI. Het klink misschien vreemd, maar waarom zou je erover adverteren als je het niet waar kan maken. Ik zal het wel even inscannen voor de sceptici onder ons.
 
Originally posted by 46:TheDoctor
In Italiaanse bladen maakt Fabrizzi reclame dat ze elke Mina/Pia scooter kunnen tunen naar 21pk (zelfgemaakte uitlaat) en 13.800 toeren. Deze kit heet KIT FHT PIAGGIO-MINARELLI. Het klink misschien vreemd, maar waarom zou je erover adverteren als je het niet waar kan maken. Ik zal het wel even inscannen voor de sceptici onder ons.

Zijn dat krukas of achterwiel pk's?
 
Sja is inderdaad zo maar ik vind dit er toch wel errug bruut uitzien.. die uitlaatpoort... ben benieuwd of het ook goed werkt maar goed waarom zouden ze het anders fabriceren....
Vinnie: heb jij die TR zelf ontwikkeld dan??

Carmona is dat dan de snelste cilinder uit de airsal stal??

Hou me op de hoogte aub ..

btw nog steeds geen antwoord van VF racing

Rudi
 
Die uitlaatpoort, is dat nu dan gewoon een vlinderpoort te noemen met 2 spijltjes? Verder lijken me die kitjes best wel vet alleen moet je weer een hele andere soort van kennis op doen om dit tot een leuk vermogen te brengen.
En waarom hechten mensen opeens zoveel waarde aan opgaves van de fabrizi zelf? Hebo claimde toch ook 25pk?
Verder wel leuk deze nieuwe info allemaal.
 
Idd eindelijk eens nieuw leuk spul. Bied genoeg perspectief voor de toekomts. Ik vind het er wel vet uitzien die uitlaatpoort zo, of het ook werkt blijft een vraag natuurlijk.
 
Zijn ook fluitpoorten... en inderdaad ziek groot ... maar of het meer oppervlakte betreft dan met een vlinderpoort van MHR speed .. dat betwijfel ik .. en of het interessant is dat de fluitpoorten voor de spoelers zitten weet ik ook niet, ik vraag me af of de inlaatgassen dan wel zo makkelijk de uitlaatpoort in vliegen .. dit is wel het geval als de spoelers iets naar voren gericht staan .. dan is dit een ideale positie voor het inkomende mengsel om binnen te komen en de uitlaat binnen te vliegen......
 
Valt me wel op dat je bij nieuwere cilinder dus dit uitlaatpoortsysteem tegenkomt, ik noem; Metra kit Pro Race, Kundo Competitie 70cc, Deze Fabrizi cilidnertjes...

En Fabrizi zelf riep geen 25 pk maar dat was de importeur, naja die kan het natuurlijk makkelijk kopieren zegmaar...
 
Back
Top