Foto van een "bijna" complete storm.

Originally posted by Boyd
hoort die luchthapper er in of heb je dat zelf gemaakt? en als je het zelf hebt gemaakt, hoe?

:| Die luchthapper is niet standaard nee, die is zelfgemaakt uit koolstof. Hoe je zo'n ding maakt? Mal maken, koolstofdoek er over en epoxyhars er overheen.
 
Originally posted by Joor


:| Die luchthapper is niet standaard nee, die is zelfgemaakt uit koolstof. Hoe je zo'n ding maakt? Mal maken, koolstofdoek er over en epoxyhars er overheen.

Klinkt wel weer erg makkelijk zo. Ik kan me de hompen klei nog wel herinneren voor de mal. Was een aardig gekloot toch?
 
Strak dingetje, maar is Storm nou je eigen naam voor je scoot, want ik hoorde pas is verhalen over een nieuw type piaggio genaamd Storm?
 
Als ik me goed herrinner uit een catalogus van 1995 ongeveer is dit toen een model geweest, een van de vettere pia modellen van toen geloof ik. :)
 
Originally posted by Joor


:| Die luchthapper is niet standaard nee, die is zelfgemaakt uit koolstof. Hoe je zo'n ding maakt? Mal maken, koolstofdoek er over en epoxyhars er overheen.

ok was een beetje vragen naar de bekende weg, wilde meer weten hoe je het gedaan had. ziet er zeker kick uit. wel creatief :)
 
Ik probeer steeds wat vooruitgang te fotograferen...

1029963587-storm3.jpg


Hierboven een plaatje van de voorkant, ik ben nu bezig met het van sleuven voorzien van de voorkap i.v.m. weinig koeloppervlak... :)

En nu doet de uploader het niet meer...

En nu weer wel...

1029964188-storm5.jpg


Hierboven de voorkant met de radiateur goed zichtbaar. Het is een enkele Malossi radiateur. Vermoed dat dat genoeg is voor een leuke sprint.


1029964263-storm4.jpg


Hierboven de PVL digitale CDI/Bobine combinatie...

Binnenkort foto's van de voorkap in nieuwe looks...
 
Last edited:
Originally posted by Joor
Hierboven de voorkant met de radiateur goed zichtbaar. Het is een enkele Malossi radiateur. Vermoed dat dat genoeg is voor een leuke sprint.

Ik denk zelf dat het niet genoeg is eerlijk gezegd. Kijk bij Fabian. Zijn rad is volgens mij iets groter en vangt ook nog eens veel wind.

Als bij jou de gaten gefreesd zijn, dan heb je uiteraard wel meer luchtstroom, maar of je het red?

Warmdraaien 1x volgas door de straat en dan weer 10 minuten moeten wachten voordat je weer kan is ook niet leuk.
 
Originally posted by -=MOL=-

Warmdraaien 1x volgas door de straat en dan weer 10 minuten moeten wachten voordat je weer kan is ook niet leuk.

leg mij dat uit.

rijdend koelt je scoot juist beter, blazend nog beter > meer luchtstroom, beter mengsel (= meer koeling) ed.
 
Originally posted by Patrick


leg mij dat uit.

rijdend koelt je scoot juist beter, blazend nog beter > meer luchtstroom, beter mengsel (= meer koeling) ed.

Als ik 70 graden zie staan trek ik toch echt het gas niet meer open :P

Zo bedoelde ik het eigenlijk,
 
Gekke Mollie. Het probleem bij Fabian is dat achter de radiateur allerlei teringzooi zoals benzinetank e.d. zit. Bij mij zit er niets. Ik denk dat het best goedkomt... Anders hobbie ik er een bij (F12) en is het sowieso goed. Fabian's ding blijft gewoon 55 graden als ik 2 keer AZC heen en weer blaas. Radiateur van Fabian is ietsiepietsie groter qua oppevlak, maar de Malossi is DIKKER.

Jasper > Zal foto's van maken, maar wacht nog op grondplaat...
 
Heb je gelijk in Joor, die shit die er bij Fabian achter zit had ik ff niet over nagedacht.

1 ding is duidelijk, met de tijd zullen we het leren! :)

En idd als er nog 1 extra bij moet. Ik had er wel een leuk plekkie voor verzonnen :P
 
Back
Top