Blok Race-Sonic klaar

Originally posted by Joor


PRECIES, als iedereen dat nou eens begreep ;)

Nou het erop rijden is ook rillingen hoor... Maar tis niet zo dat je MOET sleutelen om EINDELIJK is te vlammen, het eraan werken is OOK leuk, heel leuk zelfs, de juiste onderdelen zoeken, etc.
 
zeeer netjes heb je nou die manson nog op 0,35 squish gezet of toch maar iets ruimer?
ik ga aankomend weekend op de bank en dan zullen we zien wat de pro race doet :)
 
Originally posted by r-ox
zeeer netjes heb je nou die manson nog op 0,35 squish gezet of toch maar iets ruimer?
ik ga aankomend weekend op de bank en dan zullen we zien wat de pro race doet :)

Vastlopen? ;)
 
Zeeer vet hoor, IST wordt de nieuwe term voor aktie en prestaties!!!!!!!!

wat de vergunningen van de hvh meeting betreft, die zijn er door zeggen ze, maar verder............?????????

suc6 en keep on going man!!!!!
 
Waarom die squish nu zo verschrikkelijk nauw moet snap ik niet helemaal maar dat terzijde..
Met de standaard vertanding gaat en sonic ook al aardig hard (120 a 130 @ dyno) waar ik deze inf0 vandaan heb is natuurlijk bekend maargoed.
Ben erg benieuwd naar volgende meeting, sowieso al naar de SR bakken..

Oja, nog een vraagje..
Zijn jullie al bezig met nos achtige dingen (www.sccc.co.uk) want jullie zijn er altijd al exstreem mee bezig, kan dat er ook nog wel bij.
Ben alleen benieuwd hoe lang die Manst0n het uit houd, zelfs met elf en benodigd heden gaat het dus wel eens fout helaas.

We want big meeting! givus meeting :)
 
Originally posted by Honda NSR-II
Waarom die squish nu zo verschrikkelijk nauw moet snap ik niet helemaal maar dat terzijde..
Met de standaard vertanding gaat en sonic ook al aardig hard (120 a 130 @ dyno) waar ik deze inf0 vandaan heb is natuurlijk bekend maargoed.
Ben erg benieuwd naar volgende meeting, sowieso al naar de SR bakken..

Oja, nog een vraagje..
Zijn jullie al bezig met nos achtige dingen (www.sccc.co.uk) want jullie zijn er altijd al exstreem mee bezig, kan dat er ook nog wel bij.
Ben alleen benieuwd hoe lang die Manst0n het uit houd, zelfs met elf en benodigd heden gaat het dus wel eens fout helaas.

We want big meeting! givus meeting :)

De sonic loopt idd met gemak 130 op straat. De Sr's staan op dit moment ff in de vriezer we kunnen neit alles tegelijk doen, de 2 sonics kosten een hoop tijd en we moeten ook nog voorbereidingen treffen om ermee te gaan racen. Als dit voor elkaar is worden de Sr's weer rijdbaar gemaakt. In HvH zullen de Sr's er zeker NIET zijn, maar hopelijk wel de 2 sonics.

Met NOS zijn we al druk bezig ja, maar zon kit is verschrikkelijk moeilijk aan te komen en het brengt nog een hele rits moeilijkheden met zich mee. Ook de prijs is gewoon verschrikkelijk hoog, niet alleen voor de set, maar ook voor de navulling. Kijk die bedrijven kunnen dat allemaal wel zo 1 2 3 betalen, maar ik doe het puur voor de hobby en ben gewoon STUDENT....... :(

Ik ben druk bezig met het uitzoeken en informeren om het betaalbaar te maken. Maar de verkrijgbaarheid is laag voor 2 wielers en de prijs is dan uiteraard hoog. Zon 2000 piek voor een Nos kit is mij teveel. Die gasten van sccc betalen 750 POND voor zon setje. Kan je nagaan...... :| Ik ben zeker niet bang om ermee te experimenteren maar kan het gewoonweg niet betalen :(
 
Last edited:
En dan nog NOS op 2-takt met membraan inlaat is gewoon kut.
Kijk maar naar dar SF ding van die engelsen 100cc ofzow en dan maar 24 PK scoren MET nos. Waar doe je het dan voor?

Beter ga je dan met Methanol werken. Dit zorgt voor een super koeling en een 8erlijk hoog vermogen (kijk maar naar de Dragsters , alles rijdt op methanol)
 
nou pro race had tot nu toe 13,7 pk met een lekkende koppakking deze is gesmolten onder de run en een 70 maten te kleine sproeier met 1 gat van het kartfilter dicht over 2 weken opnieuw
 
Originally posted by r-ox
nou pro race had tot nu toe 13,7 pk met een lekkende koppakking deze is gesmolten onder de run en een 70 maten te kleine sproeier met 1 gat van het kartfilter dicht over 2 weken opnieuw

waarom persé een run maken als je WEET dat je sproeier maat veels te klein is :? ik noem dat nogal dom, maarja wie ben ik...

en 13.7pk sja... als ik john met een lekkende pakking vergelijk is het resultaat niet echt hoog nog, maarja we houden hoop :) ben benieuwd over 2 weken...
 
john rijdt met manston en ik met pro race waar niet al teveel vaan verw8 word ik geloof dat ik nu toch het tegendeel al behoorlijk aan het bewijzen ben.

john reedt ook met een te kleine sproeier
 
Originally posted by r-ox
john rijdt met manston en ik met pro race waar niet al teveel vaan verw8 word ik geloof dat ik nu toch het tegendeel al behoorlijk aan het bewijzen ben.

john reedt ook met een te kleine sproeier

Ja en.... Wie deed er hier allemaal grootse uitsparken over de de PR hard moest gaan vlammen?

Uit een normale MHR met eeniets aangepaste uitlaat haalde we al een kleine 15 PK
 
Originally posted by JohnB


Ja en.... Wie deed er hier allemaal grootse uitsparken over de de PR hard moest gaan vlammen?

Uit een normale MHR met eeniets aangepaste uitlaat haalde we al een kleine 15 PK
daar gaat het helemaal niet om het gaat erom dat vooral onze eigenwijze razkin zegt dat het kut is omdat hij er maar 8 uithaald en verder ook heel veel lui zeggen dat het kut is om dat het metrakit is .

Ik ben gewoon eigenwijs en probeer het en wat blijkt zo slecht loopt het niet eens en hou er rekening mee dat de cil relatief goedkoop is 180 euro
 
Originally posted by JohnB
Doe lekker een C20 op die PR dan zal die beter rijden dan met de PR uitlaat

dat denk ik dus maar eens ff lekker van niet
ben jij c20 geil ofzo?

echt niet alle beetje/helemaal brute cilinders doen het goed op c20 het is gewoon gebleken dat de pro race heel kieskeurig is en die pijp zullen we wel eens zien hoe goed hij is als we hem ooit eens op een speed/manston doen
 
als ik de uitlaat poort van de PR bekijk zie ik dat de fluiters erg hoog leggen en dus alleen op hoge teoren vermogen geeft.

En uit eigen ervaring weet ik dat de PR uitlaat niet zo super is vandaar dat ik zeg neem een C20 ken jij een andere uitlaat die op de C20 lijkt?

(als mijn redenatie fout is leg dat dan ff duidelijk uit :) , leer ik weer wat bij )
 
Originally posted by JohnB
als ik de uitlaat poort van de PR bekijk zie ik dat de fluiters erg hoog leggen en dus alleen op hoge teoren vermogen geeft.

En uit eigen ervaring weet ik dat de PR uitlaat niet zo super is vandaar dat ik zeg neem een C20 ken jij een andere uitlaat die op de C20 lijkt?

(als mijn redenatie fout is leg dat dan ff duidelijk uit :) , leer ik weer wat bij )

hoogtoerig valt nog wel mee ik draai 14k op top ook loopt mijn ontsteking nog te kloten en me mvt is kapot dus exact weet ik niet.
Ik heb zelf geen c20 dus kan ik niet proberen maar ik moet zeggen pro race is echt geen slechte pijp ik heb hem ook op mijn gilardoni gehad en dat ging ook hard vooruit
we zien ooit wel met die c20
 
zoooooooooooo san ////// DIE VAN MIJ ZIT OOK IN ELKAAR ZATERDAG ALLEEN FF NOG MET FONS DIE ONTSTEKING AFSTELLEN EN DE WATERPOMP EROP GROETJES TED
 
Back
Top