Blok Race-Sonic klaar

Thanks voor jullie reacties :) Keb er lang over gedaan ja, maar dat komt door tunen van het carter en cilinder, dit koste me een hoop tijd.

Dat rode ding achterop is het aanhaakpunt van de paddockstand (maak wel ff foto van de scoot morgen kan je het zien).

Luchthapper komt op de zijkant van de scoot te zitten (dus door de zijkap heen). Ik ben nu net terug van het sleutelen en het blok is inmiddels gemonteerd als de luchthapper die nu ook op ze plaats zit. :)

Ja het is een malossi rotor.

Setup gaat worden:

- Manston 70 IST Tuned
- Hebo P12 Krukas .80
- Carters IST Tuned
- IST Alluminium Spruitstuk
- Standaard membraan aangepast
- 30mm Baroni Schuif kartcarb
- Yasuni C20
- Standaard vertanding
- Malossi Overrange van Lang Mina blok
- Hebo Runner V-Snaar
- Aangepast carterdeksel voor Overrange
- Ram Air Luchtinlaat

Morgen meer pics van voortgang :#
 
De titel Insane is hier wel op z'n plaats. hoeveel geld hebben jullie al wel niet in scoots gestopt? 8P

in elk geval ziet het er goed en veel belovend uit. 30mm vlakschuif kartcarb whoeiz :)
 
Originally posted by Marco_v_W
vandaar de stnd vertanding:), maar kun je die niet beter verwisselen voor de stnd verhoudingen, maar dan recht??

Het is heel moeilijk om juiste vertanding te vjnden voor de sonic :(
 
Originally posted by Patrick
De titel Insane is hier wel op z'n plaats. hoeveel geld hebben jullie al wel niet in scoots gestopt? 8P

in elk geval ziet het er goed en veel belovend uit. 30mm vlakschuif kartcarb whoeiz :)

Hoop geld, maar als het vlamt maakt dat alles goed :) Het is gewoon vet om te zien dat als het vlamt en dat je weet dat jij degene bent die dat gefixed heeft :) Het sleutelen en modificeren van alles vind ik net zo vet als het erop rijden.

De 30mm is erg grOOt ja :W carter is erop aangepast.
 
Hey xander.. zeer vet.. had al een en ander gehoord van je natuurlijk.. wil je me even bellen als je gaat testen.. ik wil dit wel eens zien gaan ... btw mijn eigen carters liggen ook weer uit elkaar voor de laatste pk-tjes er uit te pompen .. dus gasten hou je vast want IST komt met een paar zeer extreme scoots naar volgende meetings........
 
Originally posted by Johan
TIS werkelijk ongeloooooofelijk !!
Meneer Witteveen die ze blok klaar heeft !! En dat al na een half jaar er mee bezig geweest te zijn !!!
Nou nog een paar maandjes er over doen om het blok er onder te zetten en af te stellen !!

Wat ben je weer lekker positief. Als je de tijd neemt voor je projectje wordt het gewoon beter en netter. Ik neem ook de tijd voor de storm. Verder meen ik me te herrinneren dat iemand al een dik half jaar met een klei-werk op z'n scooter rondkacheld...

Ohja, voor de status van de projectjes waar ik mee bezig ben... www.joor.demon.nl

En Xander... Keep up the good work, en je mag mij natuurlijk ook altijd bellen als je gaat testen. Ben echt wel benieuwd hoe dat ding gaat vlammen.
 
Johan is bang dat ie gevlamt word door ist :D
mja en anders proberen wij het hier wel :D

Jippie :D

All Against the Zip's :D

we zullen de discussie Minarelli VS. Piaggio eindelijk een keer afsluiten door piaggio te vlammen? :D
 
Back
Top