Blok Race-Sonic klaar

Originally posted by Alexander
Het is gewoon vet om te zien dat als het vlamt en dat je weet dat jij degene bent die dat gefixed heeft :) Het sleutelen en modificeren van alles vind ik net zo vet als het erop rijden.

Sleutelen & modificeren is zelfs vetter :)
 
Ik weet niet of Hoek van Holland een succes gaat worden... Ik heb uit betrouwbare bronnen vernomen dat de organisator een beetje uit z'n neus zit te eten, en domme beweringen doet [beweren dat Twins komt, terwijl dat de grootste crap is, GJB twijfelt [lees; komt niet] enz]...
 
jah, dat van die winkels gaat niet lukken. Maar dat boeit me ook niet zo heel veel.

Ik hoop dat ze een vergunning krijgen...
 
Originally posted by $aint


desnoods laat je ze maken

Dat kan ik zo regelen ja (ken iemand die zelfgemaakte heeft liggen zijn recht en iets langere overbrenging). Maar wil eerst zien wat dit doet.
 
Originally posted by Thomas
Dit ziet er echt heeeel bruut uit :D

Komen jullie naar hvh meeting? :) :D :#

Als het goed is wel ja, maar dan meot er wel meer info over verschijnen EN een vergunning etc....
 
Originally posted by Joor


Wat ben je weer lekker positief. Als je de tijd neemt voor je projectje wordt het gewoon beter en netter. Ik neem ook de tijd voor de storm. Verder meen ik me te herrinneren dat iemand al een dik half jaar met een klei-werk op z'n scooter rondkacheld...

Ohja, voor de status van de projectjes waar ik mee bezig ben... www.joor.demon.nl

En Xander... Keep up the good work, en je mag mij natuurlijk ook altijd bellen als je gaat testen. Ben echt wel benieuwd hoe dat ding gaat vlammen.

Ook joor is lekker bezig :) Sja Johan en ik hebben een Haat liefdes verhouding :* Dat is normaal dat we mekaar afzeiken :#
 
Originally posted by Martini
Johan is bang dat ie gevlamt word door ist :D
mja en anders proberen wij het hier wel :D

Jippie :D

All Against the Zip's :D

we zullen de discussie Minarelli VS. Piaggio eindelijk een keer afsluiten door piaggio te vlammen? :D

Als het aan mij ligt heb je daar niet al te veel tijd voor.
 
Originally posted by Martini
8) mja

dus ongeveer alle ist scoots zijn op 'Vakantie'?

Inderdaad dus geniet er maar even van ;)

Mijn blokje ligt ook helemaal uit elkaar voor een makeover.... wordt erg spannend en hoop dat het nog wat opleverd ook ....

:W
Fonso ligt ook even uit de race... maar is op weg terug...
 
Ik in ieder geval niet.. helaas.... mijn projekt duurt nog wel even.. moet ook nog een uitlaat laten bouwen door Tino als hij tijd heeft... maar goed .. wie wil dat niet....

Voor de rest fonso en xander weet ik niet .. volgens mij wordt trouwens die hele meeting niets in dat gat daar ....

maar we zullen zien....
 
Back
Top