mhr vs vtm op storm joor

'k wist niet dat er zo erg mee gebeukt was met die cilinder Joor :) dan is 19pk idd erg netjes :) ben benieuwd naar het resultaat met een verse en beter aangepaste cilinder!
 
Originally posted by -=MOL=-
Ik vind het erg :) (geintje)

Maar euh, kan dat dan wel, aangezien ik iets hoorde over een gebroken fietswiel ofzo.

Verder ben ik benieuwd hoe de NRG er allemaal uitziet. Kunnen we een hoop van opsteken!

lang leve de leenfiets ;)

"ons" fietsers....(zelfs half zat, en met een noodvaart vanaf nootdorp) neemt natuurlijk geen bus of scooter...

wij blijven liever gezond, en verafschuwen de scooters ;)

ontopic: HEFTIG!! debbie's nrg gaat nog meer vlammen :))
 
Yep, me o zo dure carbon achtervelg is gebroken, aangezien die dingen niet meer gemaakt worden (dat model) kan ik alleen nog een 2e hands setje kopen...kosten....400 euro :'(

Maarja...ik kom wel met een andere fiets. (Als het mag van jou) ;)

Trouwens, ga je nou ook overschakelen op gewone benzine Rudi?
 
Dat mag hoor.

Ik raad het Ruud wel aan om eens te gaan testen met een uitgedraaide kop, al is het alleen al om de stank (vind ik) van die elf weg te krijgen.

Maarja, hij heeft niet voor niks een topic in V & A gehad met cilinderkoppie gevraagd. Hij zal het vast gaan testen :)
 
Originally posted by -=MOL=-
Dat mag hoor.

Ik raad het Ruud wel aan om eens te gaan testen met een uitgedraaide kop, al is het alleen al om de stank (vind ik) van die elf weg te krijgen.

Maarja, hij heeft niet voor niks een topic in V & A gehad met cilinderkoppie gevraagd. Hij zal het vast gaan testen :)

Ja Ruud, verklap eens wat ;)
 
Ga inderdaad op normale peut draaien maar hoe of wat sja... das niet voor allemans oren bestemd.....

Haha .. nee hoor draai hem gewoon uit meer niet...
 
Originally posted by Ridderruud
Ga inderdaad op normale peut draaien maar hoe of wat sja... das niet voor allemans oren bestemd.....

Haha .. nee hoor draai hem gewoon uit meer niet...

Is dat op Mina echt nodig Ruud? Op Pia lukt het met 98 ook wel?
 
Bij mij is het in ieder geval nodig als ikhem op 0,7 mm zet detoneerd hij nog .. zal wel iets met de vulling te maken hebben.....
 
Ruud: Die stank is inderdaad te erg, vooral als je er bij na gaat denken. En het is gewoon TE duur. Iedereen zeikt al over de prijs van gewone benzine. Maar € 5,- de liter.

Tino: Handig he zo'n pipet? Verder ben ik erg bnieuwd naar een praktijkvoorbeeld. Hoe hoog zou je qua compressie kunnen gaan met die elf dan?

Ohja en over de straf... De wonderen zijn de wereld nog niet uit. Hoorde iemand trippen over 15 deeltjes... :)
 
dat ie op 15 delen zo goed liep,wil volgens mij zeggen dat er iets niet in de haak is..........
maar wat????
tot nu toe tast ik in het duister.....
ben nog steeds aan het brainstormen...





Originally posted by Joor
Ruud: Die stank is inderdaad te erg, vooral als je er bij na gaat denken. En het is gewoon TE duur. Iedereen zeikt al over de prijs van gewone benzine. Maar € 5,- de liter.

Tino: Handig he zo'n pipet? Verder ben ik erg bnieuwd naar een praktijkvoorbeeld. Hoe hoog zou je qua compressie kunnen gaan met die elf dan?

Ohja en over de straf... De wonderen zijn de wereld nog niet uit. Hoorde iemand trippen over 15 deeltjes... :)
 
Originally posted by Ufo
Ik vermoed dat de vtm pijp iets te vee volume heeft voor joors setup en cilinder zaols ze nu zijn. Daarom zal ie pas willen als je heel krap gaat staan. Mischien dat met een paar kleine aanpassingen aan de cilinder dat volume juist wel weer erg goed van pas komt.

wil hij dan armer staan omdat dan de uitlaatgastemp. omhoog gaat en dan de uitlaat toch beter bij de timingen past??
 
In sommige gevallen is er meer aan de hand, waardoor dit verschijnsel optreed. Of er zijn factoren die ervoor zorgen dat het niet opgelost kan worden door puur alleen het volume aan te passen.
 
Back
Top