Nieuwe mhr speed 7 poort voor mina

Status
Not open for further replies.

SPEED SLIDER

Well-Known Member
Zat op scootermania te kijken en zag dat hij binnenkort leverbaar is. Ook op malossi.com staat hij al bij de onderdelen voor mina.

3112642
GR.TERM.Ø47,6 all.H2O 7T MHR TEAM tes.scomponibile
 
Advertisement - register to remove this

De nieuwe SPeed 7T voor minarelli, is op voorraad en direct in de aanbieding!!!
Normaal 389,- nu 329,- euro! (alleen voor racegebruik)

@ epc

HAd ik een tijdje terug gelezen :)
 
Is dat ff tof :W , als hij niet veel duurder gaat worden als de oude speed kan ik die wel aanschaven ipv de oude speed -:-
 
Dit is goed nieuws, had het al van iemand gehoord, maar geloofde het niet. Maarja nu komen er toch al meer verhalen over :D
 
Omg, heb ik net de oude speed gekocht, lees ik dit 8P, nou maar ff afwachten naar resultaten, anders dan zorg ik wel dat ik die nieuwe speed als nog koop...
 
SPEED SLIDER said:
Zat op scootermania te kijken en zag dat hij binnenkort leverbaar is. Ook op malossi.com staat hij al bij de onderdelen voor mina.

3112642
GR.TERM.Ø47,6 all.H2O 7T MHR TEAM tes.scomponibile

stond er al 4 dage geleden ook :)
 
Ok gaan we nu er met zijn alle weer een lekker gezellig chat tooic van maken?
Als je hier post laat het dan nuttige informatie of vragen zijn, beter wachten we op meer info...

Ik verwijder de nutteloze posts (we zitten hier in scooters gevorderden).
Wie toch grappig probeert te zijn krijgt warningpointjes, helaas...
 
prestaties zijn er met de huidige cilinder, wrm veranderen


heb ook net nieuwe gekocht en laten tunen mja
 
el bandino said:
prestaties zijn er met de huidige cilinder, wrm veranderen

om nog hogere scores neer te zetten en pia ook te owenen in pk's 8)

als je pia hebt koop je toch ook geen speed 2k ipv speed 04 (om maar vergelijking te maken)

Toch?
 
Marco_v_W said:
waarom pia cils, mina scoort toch beter ;)

jij zou tog moeten weten dat pks weinig zeggen, voorlopig word die xsh tuned sr met die 23 pk ook door alles en iedereen gevlamt

ben benieuwd naar de prestatiets van deze cilinders
 
slider Z'meer said:
jij zou tog moeten weten dat pks weinig zeggen, voorlopig word die xsh tuned sr met die 23 pk ook door alles en iedereen gevlamt

ben benieuwd naar de prestatiets van deze cilinders

blaat , er is al 10x gezegd dat die sr hem niet aan de grond kan houden , en dat kost je veel tijd en zo kan je ook niet winnen nee :) + dat hij maar 2x gesprint heeft
 
er komt wel veel nieuws de laatste tijd. eerst polini met de evo, en nu dus blijkbaar malossi ook al. ik laat me verrassen over de testresultaten;)
 
slider Z'meer said:
jij zou tog moeten weten dat pks weinig zeggen, voorlopig word die xsh tuned sr met die 23 pk ook door alles en iedereen gevlamt

ben benieuwd naar de prestatiets van deze cilinders

PK's zeggen heel veel. Zo veel pk's op de baan krijgen is kut... ik weet er alles van. Maar dat betekend juist dat we meer tijd moeten gaan steken in de overbrenging goed krijgen. En niet met minder pk's hard vlammen want pk's zeggen niks bullshit...
 
als je weet dat er al ong 22.5pk met 'oude' speed gescoord is, met miss nog niet al het pretspul, denk dat die nieuwe niet veel beter gaat doen, miss gewoon extra spijl in de boostpoort voor de slijtage en doorgang van boostpoort iets groter.
 
Last edited:
Weet jij veel wat malossi mischien heeft bedacht? nee , beter dus gewoon wachten op het cilindertje en de resultaten , wie weet scoort er wel iemand 24 mee? :rolleyes: , tis gewoon niet te zegge :*
 
Blablabla... Alleen maar speculatie.

Beter gewoon wachten. En dat met die 22.5 pk met oude speed zegt ook geen kut :/ Want voor hetzelfde geld gaat de '05 (hoe the fuck komen jullie op '04 ? :S ) versie wel gigantisch slecht presteren :S . Klinkt onlogisch, maar het zou zomaar kunnen. Dus beter allemaal ff afwachten.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top