Storm's eerste test (speciaal voor Rudi).

Ik heb inderdaad wat aan deze info.. zie je dat ik aardig in de richting zat Joor... 1,5/0,5 .... succes met afstellen verder... en bedankt
 
Hmm, ik was er dus ook.

Het was erg gezellig en de resultaten vind ik erg positief. Vergeet allemaal niet dat Joor nog lang niet klaar is met de scoot en zelfs met nog wat geleende onderdelen op de bank stond.

Tovami run kunnen we misschien binnenkort al doen, maar dat moet Joor regelen.

Het meeten was ook gezellig. B0em en cozmo had ik al weleens gezien. Freezer nog niet :)
 
Ik denk dat een scoot van zelf gekochte onderdelen of geleende onderdelen niet harder gaat lopen :p

binnenkort nieuwe uitdraaien van ome Rudi..... op de klaaswaalbank natuurlijk....
 
Netjes!
alleen kut van dat aanloop probleempje!
Scheelt het niet vermogen nu die pvl beschadigd is?
of maakt dat niet uit?
 
Originally posted by Valentino...
leuke scoot met bruut vermogen joor.
jammer dat die bank niet geeikt is.
je zou eens bij mij langs kunnen komen.
maar dat is je te ver weg natuurlijk.
je zou natuurlijk eens een dagje samen met anderen kunnen prikken.
alsnog een strakke prestatie.
greetzzz

Mwoa, ik hem eerst maar een fixxen en dan denk ik dat ik vaak genoeg in de buurt kom hoor. Voor vanavond staat in ieder geval het volgende op het lijstje:

-Extra gat in grondplaat maken zodat ie nog wat vaster kan.
-Afgebroken boutje uit carter en eventueel een helicoil er in.
-Bobine verplaatsen zodat die niet stoort.
-Even doorgaan met het testen van de carbafstelling.

Ohja, en Tino, je hebt er wel lekker vertrouwen in he? ;) Die 20+ lijkt me met dit begin niet zo'n probleem. MAar goed, we zullen wel zien. Ik ben in ieder geval dik tevreden voorlopig.

Mol, zullen we het ontopic houden? (Moest ik vragen :))
 
Last edited:
Originally posted by Ridderruud
Ik denk dat een scoot van zelf gekochte onderdelen of geleende onderdelen niet harder gaat lopen :p

binnenkort nieuwe uitdraaien van ome Rudi..... op de klaaswaalbank natuurlijk....

Ik doelde meer op het feit dat Joor dus nog andere onderdelen gaat monteren dan degenen die hij nu geleend heeft.

Maargoed, Joor kan het beter zelf vertellen.
 
Dubbelpost |:(

[offtopic]
Verder, Joor ik wil je scoot wel vervoeren als je naar Valentino wil, dat is geen probleem, maar dat het je niet anders verwacht ook denk ik ;)
[/offtopic]
 
Originally posted by cozmo
Ja ik was toch maar naar huis gegaan. Had alle laatste treinen genomen en was om 1 uur thuis. Daarna nog aan scooter werken en nog eventjes op forum gekeken. En wil je dat ik keertje die film erop zet? Hij is niet echt speciaal, maar je hoord wel het geluid goed (en je ziet natuurlijk het draaiende achterwiel :)).

Film mag je er best opzetten, alleen niet dat stukje dat de benzine op is :) haha.. Dat was te lomp.

Was b.t.w. 2,8 liter doorheen gegaan in een paar runs :s
 
Leuke scooter, leuke uitdraai... en het loopt verdomme nog eerder dan de onze! Ik hoop het binnenkort een x te aanschouwen... Keep up the good work, Joris...
 
De Aerox van ruben verbruikte ook 1 op 3 km (correct me if I'm wrong).....dat was wel met een 30mm IBEA...
Maar 2,8 liter, lijkt mij niet zo heel erg vreemd...

ik hoop dat pronk en balk-tjoening binnenkort ook een keer komen testen.
 
Back
Top