Resultaat Test Run´s @ Koopmans Tuning

wat ik niet snap.

Als de bank niet klopt, waarom gaan mensen er dan een run op maken, je krijgt naar mijn inzicht geen duidelijk beeld van wat je heb..

Het is zeker wel interessant om je scooter op de bank af te stellen... Dus veel runs maken met verschillende afstellingen... Maar dat betekent niet dat we [tot de bank is geijkt] steeds lastig moeten worden gevallen met scooters die allemaal 20 pk scoren...

Runner is de man, wat is je setup eigelijk ?

En waar woon je ergens ?

Volgens mij heb ik je renner wel eens op de cross baan zien staan in vlissingen, als ie tenminste rood ofzo is en een jolly heeft ?

Dynojet "meetings" zijn altijd wel gezellig.... :)

Ik wil nog wel eens naar Tino rijden binnenkort. Zal niet een ongelooflijk bruut vermogen scoren, maar kunnen we wel de uitdraaien van Tino en Koopmans naast elkaar leggen. Volgens mij wijken niet alleen de vemogns van de banken van elkaar af, maar krijg je ook 2 totaal verschillende curves...

Originally posted by cozmo
Sletjes, nou weet ik nog nie wie er op de bank gaat bij Tino. Zeg het nou maar gewoon, anders kan ik niet goed slapen :D.

Als de personen het niet zelf aangeven zal iemand anders het denk ik ook niet doen;) /me is ook erg benieuwd.. En wil degene die komen gaan ook hun uitdraai van koopmans meenemen a.u.b.. Is wel leuk:P

Ik ga dus maandag met Mol naar Tino, heb gisteren met Tino afgesproken voor maandagavond omdat ie vanavond ging feesten ;)

Heb ook duidelijke afspraken over hoe gezellig het gaat worden, hoop dat dat gerespecteerd word, want er wordt gewoon gewerkt maandag. Toch Tino?

Even voor Xander. Tino en ik concludeerden gisteren ook dat Tino ???-pk's meet en bij Koopmans meten we DIN-pk's Dit schijnt ook 10% afwijking te kunnen veroorzaken. Het ene komt uit Duitsland en het ander uit USA.

Ik kom maandagavond ook .. wel zonder c20 dus en veranderd carter waarmee ik nog niet op de bank heb gestaan .. ik ga rijden met een kundo uitlaat daar en kijk of mijn scoot niet pingeld op topvermogen met een andere brandstof want elf is op....ik ga dus even kijken wat mijn scoot doet daar tegelijk met Joor enne inderdaad kom nou niet allemaal misschien valt het wat mij betreft wel erg tegen en Tino heeft geen zin in 10000 mensen in dat zaakje wat ik goed kan begrijpen....

Tevens heb ik een lekkend spruitstuk wat ik hoop op te lossen voordat ik ga testen

Groeten
Rudi
:W

Back