Resultaat Test Run´s @ Koopmans Tuning

Originally posted by Joor
Ik ga dus maandag met Mol naar Tino, heb gisteren met Tino afgesproken voor maandagavond omdat ie vanavond ging feesten ;)

Heb ook duidelijke afspraken over hoe gezellig het gaat worden, hoop dat dat gerespecteerd word, want er wordt gewoon gewerkt maandag. Toch Tino?

Even voor Xander. Tino en ik concludeerden gisteren ook dat Tino ???-pk's meet en bij Koopmans meten we DIN-pk's Dit schijnt ook 10% afwijking te kunnen veroorzaken. Het ene komt uit Duitsland en het ander uit USA.

SAE is Amerikaans ja....Over die afwijking hebben we het op de list eerder gehad....anderhalf/twee jaar geleden of zo..

Originally posted by Arne

Hoe weet iedereen zo goed dat dat niet kan? Als je weles waardes hoort wat ze in de Top halen dan sta ik flink met mn oren te klapperen....

Ik zeg niet dat ik zeker weet dat het niet kan, alleen lijkt met MIJ zeer onwaarschijnlijk dat er 20 gehaald wordt met de restricties van de SOBW en een 50..

Originally posted by Enrico@nrg

Ik zeg niet dat ik zeker weet dat het niet kan, alleen lijkt met MIJ zeer onwaarschijnlijk dat er 20 gehaald wordt met de restricties van de SOBW en een 50..
vind je dat onwaarschijnlijk.........
t gebeurt niet allerdaags nee en ook niet bij iedereen, maar t gebeurt wel eens op een goeie zondag.

Originally posted by DvD

t gebeurt niet allerdaags nee en ook niet bij iedereen, maar t gebeurt wel eens op een goeie zondag.

Noem eens een paar voorbeelden dan waarvan jij zeker weet dat ze met 20pk reden..

Originally posted by DvD

Mjah als ik ze zo zie rijden, dan ziet dat er niet uit alsof ze 20 PK hebben..

Originally posted by XeRioNaTiC

Kerbinos rijd toch ook voor Roké?

Lijkt me vaag dat zoiets dan gezegd word...

Jullie zijden dat er geen 20 pk in een scooter blok kan zitten maar dat zit er bij meerde mensen er toch in.

ALsje leest dan zi rejedat niemand dat gezegd heeft. Er zijn immers verschillende mensen heir die zelf over de 20 zitten...

Kerbinos rijd toch ook voor Roké?

Lijkt me vaag dat zoiets dan gezegd word...

Als jij op een bank 20 pk meet dan moet je het ook nog op de weg zien te krijgen.|( en dat is een groot probleem voor de meeste mensen.

Originally posted by Kerbinos

Als jij op een bank 20 pk meet dan moet je het ook nog op de weg zien te krijgen.|( en dat is een groot probleem voor de meeste mensen.

Wat je met een bank meet, dat heb je ook op de weg...

Dus vloeiend verloop van je grafiek is zeer belangrijk

En een 70 met 20 pk is echt nog wel handelbaar.

Wat je met een bank meet, dat heb je ook op de weg...

Dus vloeiend verloop van je grafiek is zeer belangrijk

En een 70 met 20 pk is echt nog wel handelbaar.

das niet waar wat je op de bak meet heb je nog niet op de weg. als je je scoot op de bank afsteld dan kan hij het op de weg, gewoon niet doen. licht aan de temp enz van de test ruimte.

Originally posted by Kerbinos

das niet waar wat je op de bak meet heb je nog niet op de weg. als je je scoot op de bank afsteld dan kan hij het op de weg, gewoon niet doen. licht aan de temp enz van de test ruimte.

algemeen beschouwd.....

Tiz niet zo dat je achterwiel vermogen compleet anders verloopt op straat...

+ met wat jij zegt heeft afstellen op de bank compleet geen nut.

algemeen beschouwd.....

Tiz niet zo dat je achterwiel vermogen compleet anders verloopt op straat...

Daar heb je wel gelijk in. Maar zo bedoel ik het niet, je kan wel 20 pk meeten op een bank. maar dat wil nog niet zeggen dat je dat ook op de weg heb.

Back