Resultaat Test Run´s @ Koopmans Tuning

Originally posted by XeRioNaTiC


Klopt, maar zal maar weinig schelen.
hoe kritischer je scooter wordt hoe meer een verkeerde afstelling scheeld.

ik kon eerst ook bij elk weer met dezelfde sproeier rijden, dat kan nu dus echt niet meer
 
Originally posted by DvD

hoe kritischer je scooter wordt hoe meer een verkeerde afstelling scheeld.

ik kon eerst ook bij elk weer met dezelfde sproeier rijden, dat kan nu dus echt niet meer

Je hoeft mij niet te vertellen wat afstellen is
buitenlucht temp, luchtvochtigheid, alles is van belang.
 
Originally posted by Kerbinos


Met een top scooter scheeld dat heel veel.:? Hoe meer vermogen je er uit haald hoe kritieser de scoot word het is en blijf een 50 cctje

Goed, maar wat is het nut dan van de testbank, op de baan heb je andere afstelling, dus compleet andere motor karakterastieken.
 
Originally posted by XeRioNaTiC


Goed, maar wat is het nut dan van de testbank, op de baan heb je andere afstelling, dus compleet andere motor karakterastieken.

de afsteling van de test bank is nooit 100% als wat hij op de weg doet. daarom word er nog veel gesleuteld op de Races
 
Originally posted by XeRioNaTiC


Dat is geen antwoord, wat is het NUT van die bank dan..

Wat ik al zij, de afstelling is grotendeels goed voor op de weg. dus als je op de weg heb gereden dan zijn er nog maar kleine wijzigingen aan je scooter. Het afstellen hebt dus wel nut op een bank maar niet 100%
 
Originally posted by Kerbinos


Wat ik al zij, de afstelling is grotendeels goed voor op de weg. dus als je op de weg heb gereden dan zijn er nog maar kleine wijzigingen aan je scooter. Het afstellen hebt dus wel nut op een bank maar niet 100%

Njah, als mijn wegafstelling perfect is, boeit mij die bank niet..

Leuk om te zien wat ie er op doet, maar meer niet.
 
Originally posted by XeRioNaTiC


Njah, als mijn wegafstelling perfect is, boeit mij die bank niet..

Leuk om te zien wat ie er op doet, maar meer niet.

Als hij goed afgesteld is op de weg dan is de bank overbodig. maar het is dan wel leuk op de scoot te gaan verbeteren op de bank
 
Originally posted by XeRioNaTiC


Dat is geen antwoord, wat is het NUT van die bank dan..
kan er een hoop dingetjes op proberen en kijken of het positief is. maar een bank kan ook tegenwerkend zijn en niet volgens de realiteit, maar t kan wel handig zijn.
 
Originally posted by DvD

kan er een hoop dingetjes op proberen en kijken of het positief is. maar een bank kan ook tegenwerkend zijn en niet volgens de realiteit, maar t kan wel handig zijn.

Idd kan het makkelijk zijn, maar idd ook lekker tegenwerken.

In mijn ogen stel ik op straat goed af, en kijk of er op de bank nog kleine dingen veranderd kunnen worden.
 
Originally posted by XeRioNaTiC


Idd kan het makkelijk zijn, maar idd ook lekker tegenwerken.

In mijn ogen stel ik op straat goed af, en kijk of er op de bank nog kleine dingen veranderd kunnen worden.
mijn racer is nog nooit op een bank geweest, maar wil nog wel een hoop gaan testen op een bank.


En Raymon, dan zullen die banken wel heel positief zijn.....;)
 
Originally posted by DvD

mijn racer is nog nooit op een bank geweest, maar wil nog wel een hoop gaan testen op een bank.


En Raymon, dan zullen die banken wel heel positief zijn.....;)

In dordrecht staat een nauwkeurige bank...

en tja ik reageerde weer wat heftig, maar ik heb wel eens andere waardes gehoord...
 
Originally posted by Raymon


In dordrecht staat een nauwkeurige bank...

en tja ik reageerde weer wat heftig, maar ik heb wel eens andere waardes gehoord...
dat vind jij omdat je APT crew ben, Kervin vindt die van Roke een goed en ik weer een andere.

iedereen weet wel dat elke bank weer wat verschilt, dus t wordt weer een nutteloze discussie.
ik weet gewoon dat deze waardes gehaald zijn/worden, en een bank gebruik je gewoon om je eigen verbeteringen te zien.
 
Originally posted by DvD

dat vind jij omdat je APT crew ben, Kervin vindt die van Roke een goed en ik weer een andere.

iedereen weet wel dat elke bank weer wat verschilt, dus t wordt weer een nutteloze discussie.
ik weet gewoon dat deze waardes gehaald zijn/worden, en een bank gebruik je gewoon om je eigen verbeteringen te zien.

Net wat dvd zegt, als je maar verbetering te zien krijgt. dan is het al goed:#
 
Ach ja daarvoor organiseren we toch meetings???

Lelystad 2003 moet zeker weten een bank aanwezig zijn
en alle resultaten komen op et forum 8)

tegen die tijd moet de sr haast wel af zijn.......
 
Originally posted by Martini
Ach ja daarvoor organiseren we toch meetings???

Lelystad 2003 moet zeker weten een bank aanwezig zijn
en alle resultaten komen op et forum 8)

tegen die tijd moet de sr haast wel af zijn.......

Denk dat er hele leuke sheets te voorschijn komen, maar ook de sprint uitslagen zijn belangrijk.
 
Back
Top