Resultaat Test Run´s @ Koopmans Tuning

Re: cker

Hof had de fout die ze in de wand hadden gemaakt toch al weer hersteld?

Mischien dat jullie met die getunede speed en c20 wel ECHT een leuk vermogen halen :)

Originally posted by MephistO 70 EvO


Ik ook ben heel erg benieuwd nou zal het me niet zo zeer echt boeie hoeveel pk ik wel heb maar het is wel leuk om het verschil te checken

over die speed cilinder dit is mijn 1e een maatje van me heeft er toen 1 bij ivo laten doen maar die wand is er uitgelopen...

en ik ga niet lopen sprinten met iedereen ik gooi ´m gewoon op de tovami en verglijk dan wel.

Greetz.
 
Voor paar kom ik NIET meer, ik kom gewoon weer als er een BEETJE grote meeting is................

Alfonso


Originally posted by zagon
wat dacht je van ter aar, een lekkere meeting voor een paar snelle rijders?
 
Re: cker

Zou ik ook niet doen hoor, ZEKER als je weet, tegen wie je dan MOET sprinten, in ALPHEN aan den RIJN!!!!! :p( ZIPKILLER) HEHEHHEHEHE

Ciao Alfonso


Originally posted by MephistO 70 EvO


en ik ga niet lopen sprinten met iedereen ik gooi ´m gewoon op de tovami en verglijk dan wel.

Greetz.
 
Originally posted by Enrico@nrg
Hij had waarschijnlijk een keer een speed cilinder voor hem bewerkt, maar aangezien deze niet tuned is zal het wel een andere zijn bedoelt hij..

Hij had een cilinder klaargemaakt voor Jeffrey zelf (degene die het spul gemonteerd heeft). Deze scooter en dus cilinder zijn van Mephisto. Snap het commentaar dus ook niet helemaal.

Nog effe voor Fons. Dat die scooter steeds beter resultaat geeft kan natuurlijk best i.v.m. temperatuur. Je zult ook de nieuwe koeling wel hebben gezien. De NRG van Debbie begon in Klaaswaal ook pas na 5 runs ofzo echt goed te lopen.

Mijn persoonlijke ervaring is dat meestal na een runnetje of 3 a 4 de curves praktisch over elkaar heen komen te liggen. Als dit niet het geval is zit er meestal nog iets niet goed (of de benzine is op...). Hier kun je dat goed zien. De eerste twee runs is de vario nog koud (op de weg merk je dit door rare schommelingen in toeren) 3e is nog wat brak. De 4e, 5e en 6e grafiek liggen gewoon netjes over elkaar heen.
 
Originally posted by MephistO 70 EvO

hallo ik ben piet en heb 20+

8P

Daarin geef ik je gelijk; in de topic van Joor begon ook niet iedereen meteen met zeiken...

BTW: Je moet natuurlijk wel gaan sprinten met dat ding!! Je doet het toch niet alleen voor een papiertje in een lijstje ofzo?
 
Wat ik nou niet begrijp is het volgende. Jullie zeggen allemaal dat hij op de Tovami moet enzo, maar dan kun je het nog niet vergelijken met deze grafiek.

Als je op dezelfde dag met dezelfde afstelling en setup op beide banken een x aantal runs maakt kun je het vergelijken. Anders gaat het voor mij niet op...

Verder ziet het er goed uit, ik had de grafieken al gezien!
 
Hou toch op een vette scooter scoort altijd grote schommelingen heb je niet met verschillende dagen... een vette scoot zoals die van ist en van mij die van tino en die van twins enz. scoren altijd hoog.... dus maakt geen donder uit.....

En wat Jacco (mijn broeder) ook al zegt ze komen bij koopmans (jullie) wel erg makkelijk aan 20+ pk's .. ik kom wel een keer langs met mijn scoot eens kijken wat ik dan scoor.... 25+ ???

8)
 
Originally posted by Vinni007
Zet je eens naast Xander van IST ! En doe eens een Sprintje !!

Haalt bij ons 19.2 pk ! Afgaan zul je !!!

Runs doe je op dezelde bank en dan kun je spreken .

Weldra doen we een grote test tussen : C20,Kundo Racing,Evo,Mhr,Hebo Racing III,Jolly Moto,TJT GP-F1.

Xander, ben je kandidaat of Alfonso !? Kom maar af He !

Bedankt voor deze nuttige boodschap :S
 
Originally posted by Ridderruud
Hou toch op een vette scooter scoort altijd grote schommelingen heb je niet met verschillende dagen... een vette scoot zoals die van ist en van mij die van tino en die van twins enz. scoren altijd hoog.... dus maakt geen donder uit.....

En wat Jacco (mijn broeder) ook al zegt ze komen bij koopmans (jullie) wel erg makkelijk aan 20+ pk's .. ik kom wel een keer langs met mijn scoot eens kijken wat ik dan scoor.... 25+ ???

8)

Doe dat Ruud, kom ik ook langs.

Ik denk idd, dat als jou setup presteert zoals je zegt dat hij presteert je wel rond de 25 moet komen. De bank geeft op dit moment wat lagere waardes dan toen Joor erop stond. Hij haalde toen de 25 ook.

Dus, bel koopmans, maak een afspraak, zet je scoot er op de bank, en doe dezelfde dag dat ook bij Valentino. Dan is er voor iedereen een hoop duidelijkheid hier.

De brute scoots scoren idd altijd hoog, maar om de NRG van Debbie als voorbeeld te nemen. Op de meeting 19,x. 2 dagen daarvoor op de tovami 21,3. 2pk vind ik een groot verschil, is toch 10% van je totale vermogen. Daar doelde ik dus op. Het zal heus niet zo zijn dat iemand met 20pk opeens 15 scoort, tenminste als de afstelling gewoon goed is enzo.
 
Originally posted by Xyntaxis
waarom zegt iedereen een C20...jolly moto lijkt me nog beter ?

Is ook zo heerlijk hoogtoerig op Mina die Jolly. :| Iedereen zegt 'C20' omdat de powerband van die pijp veel beter past bij z'n cilinder als Samba Comp.
 
Bart ik ben zeker van mezelf omdat ik gewoon altijd dezelfde prestatie sneerzet .. maatk niet veel ui wat ik ermee doe.. hoe dat komt weet ik neit maar het is wel zo....

En daarom ben ik zeker niet omdat mijn scoot zo geweldig is ik wil alleen aangeven dat de scooters bij koopmans wel erg hoge vermogens op de bank aangeven...vandaar....

(k)
 
Er waren MEER runs gemaakt, en dan nog, zoveel is het verschil NOOIT ( was warm gereden voordat deze op de bank ging ), maargoed ik hou hierover wel op........want met een bank die NIET klopt, kunnen we wel blijven ouwehoeren.......

Alfonso


Originally posted by Joor


Hij had een cilinder klaargemaakt voor Jeffrey zelf (degene die het spul gemonteerd heeft). Deze scooter en dus cilinder zijn van Mephisto. Snap het commentaar dus ook niet helemaal.

Nog effe voor Fons. Dat die scooter steeds beter resultaat geeft kan natuurlijk best i.v.m. temperatuur. Je zult ook de nieuwe koeling wel hebben gezien. De NRG van Debbie begon in Klaaswaal ook pas na 5 runs ofzo echt goed te lopen.

Mijn persoonlijke ervaring is dat meestal na een runnetje of 3 a 4 de curves praktisch over elkaar heen komen te liggen. Als dit niet het geval is zit er meestal nog iets niet goed (of de benzine is op...). Hier kun je dat goed zien. De eerste twee runs is de vario nog koud (op de weg merk je dit door rare schommelingen in toeren) 3e is nog wat brak. De 4e, 5e en 6e grafiek liggen gewoon netjes over elkaar heen.
 
Dat zon scooter pas na een paar runs goed gaat lopen komt omdat dan de pijp pas lekker heet is .
Dat die bank niet klopt is wel overduidelijk.
Let wel dit is niet om joor of freddy af te zeiken.
over de 20pk met een samba?...........nee dus niet...
Een c20 is echt wel beter dan dat en een hebo race ook.
Freddy moet gewoon zorgen dat de boel in orde komt bij hem,dan heb je al dit gelul ook niet.
greetzzz
 
BTW
Ik denk ook niet dat ruud (baas tovami) het zou waarderen als ik metingen op het net zou zetten met een ongeijkte bank.
Kijk die scoot van debbie gaf in kw bijna 20pk,daar had ie zijn bank op af moeten stellen,had ie iig in de buurt gezeten.
Jammer dat er zoveel gezeik over is.
Plus dat ik ff wil zeggen dat iedereen die bij mij boven de 21,5pk komt gratis op de bank staat.:#
 
Ben het met je eens dat Fred de bank gewoon goed moet instellen, dat voorkomt een hoop gelul enzo, maar sommige reacties hier vind ik toch wel overdreven. Het was al bekend, maar nu is het opeens een ramp.

Verder, over de 21,5pk+................ Die gaan we uiteraard onthouden. Er zullen vast wel mensen komen die het halen!!
 
het is echt onbegrijpelijk wat een gezeur om die behaalde grafiek,in dit geval ging het erom om hem voor en na een paar aanpassingen de verschillen te meten en of dat nou een pietje,klaasje of keesje bank is boeit niet,als je maar een opwaartse lijn in je scoot krijgt op dezelfde bank ongeacht of deze 3pk of 40 pk uitleest,want het is lekker kritiek leveren zonder dat iemand het doel van de run wist of wat mephisto met zijn scoot wil.beetje jammer
 
Back
Top