@ TAH TUNING let ff op war er gezegd word :S LEZEN???/
Ik vind het KUT dennisWie gaat nu de sliders representen op de SBO ??
Ook nog een herkenningskunt aan de slider, Het gelaste subframe is niet van ronde buis maar een vierkante koker,
Spreek je snel,
Damn dit is echt zo klote,het is al vaker gebeurd zoals ik op het forum gelezen had zoals bij Jordy,een loos was natuurlijk de perfecte oplossing.
Want voorheen had jordy ze beta alltijd in ze kamer staan...
Maar wat is er percies gebeurd?hoe was de loos beveiligt?
Is het in een woonwijk? of buiten levensgebied?
Hoelaat zal het ongeveer gebeurd zijn? ik neem aan dat ze er niet opweggereden zijn maar gewoon een aanhanger of busje vol geladen hebben.
Het is echt zo klote en vooral erg triest.
Is er niemand bij julie op school waar je bvd de loos welis aan laten zien hebben,ik had ook zo,n klasgenoot het leek allemaal zo vertrouwbaar tot ineens me mebraam gesloten was.
Ik zou het zoeken dicht in de buurd,ze moeten jullie al in de gaten gehad hebben hoelaat jullie daar weg gaan enzo...
Ik hou zeker mij ogen op hier in noord-holland
Zoals Kenny ook al zei het het spul moeilijkaan te bieden aangezien hiet op het forum best een `familie`band is
maar goed hopelijk gaat de politie actie ondernemen, liefst vandaag nog
Don't get your hopes up...
we hebben al een vermoede wie het zijn geweest, maar bewijzen kan je nog niet.. ik zeg nog ff niks over daders of wat.(weet niet of het mag) het zijn toch geen bekende van het forum..
maar idd er moet nu wel snel actie ondernomen worden anders is het te laat en kan je als je geluk heb onderdelen terug gaan vinden op het internet
en idd het is bekend spul dus je kan er vrij weinig mee
Ik bedoel een compleet Twins tuned zip carter raak je niet somaar ff kwijt vooral niet als het ook nog eens super goedkoop aangeboden word aan iemand, dan ga je toch denken
maar goed hopelijk gaat de politie actie ondernemen, liefst vandaag nog
we hebben al een vermoede wie het zijn geweest, maar bewijzen kan je nog niet..
jezus, zulke mensen gelijk afschieten
Hoop dat je hem snel terug vind, was/is een erg vet ding.
Maar wel vaag dat de 2 zipjes zijn blijven staan :X