Most Wanted Sprinters: NX Beta Ark

Status
Not open for further replies.
ja leuk je weer is te zien, was wel weer gezellig gister kort maar krachtig.
volgende keer maar is chillen ofzo!

en die scooter komt wel goed hoor maak je daar maar geen zorgen om, gewoon ff ontsteking testen en gaaaaaannn :)

Ik ga zeker marco aanspreken, ik weet niet wat die allemaal heeft gedaan.
Maar volgens mij is er iets fout gegaan met het tunen van de cilinder.
Dat de timingen verkeerd staan weet ik veel.

Ik wil graag nu als eerste eigenlijk een standaart evo testen of een andere evo. Dus als iemand dat heeft liggen of wat dan ook, neem dan even contact met me op...

ik had het verhaal ff doorgelezen! erg klote van je lage score, maar je weet nu dat het dus aan je ontsteking ligt..

misschien een verontschuldiging aan marco wel terecht?
aangezien je gelijk met de vinger naar hem wees.. zo word zijn naam er niet beter op! En als je straks 23 pk met je scoot scoort? is het dan ook marco's schuld..

verders veel succes

Volgens mij was Jordy in de veronderstelling dat zijn ontsteking goed was, en daarom wees hij naar Marco...

Zoals Petrik al zei, andere rotor en dan 20+pk scoren, geen verontschuldiging nodig.

Suc6 met volgende run Jordy.

misschien een frustratie ofiets omdat gelijk te roepen. maar het lijkt mijn erg sterk dat het aan marco ligt.

verder zal die 21 of 22 pk ook niet 1 2 3 te draaien zijn,zoals ik hier toch wel redelijk vaak tegenkom.

hou rekening met een pktje of 20.

trouwens leuk om te zien dat je alles netjes opbouwd.

maick

Jordy, komt helemaal goed jongen! ananas werkt altijd! trouwens ga ik ook volgende weekend banken dus wij zien wel de scores!

Jordy, lieverd... PM me even je adres. O-) (zo heel veel tijd heb ik niet dagelijks)

Last edited:
Ik ben igg tevreden met een 20+ score.
Maar ik denk dat met een beetje testen en doen wel een 21pk te realiseren is.
Teminste als alles goed is!

Vanmiddag ga ik langs Dennis om zijn ananas eraf te halen, dan kan ik die testen. Igg vind ik het zeer tof van je Dennis dat ik hem mag lenen :).

Bojt je hebt een PM :*, jij ook bedankt voor de hulp.

Deze zaterdag dan weer bij Easy Riders banken en kijken hoever we deze keer komen.

je kan beter geen doel stellen qua pk's want als het tegenvalt krijg je altijd zoiets van ja ik stop ermee, of wat is er nu weer fout :P.. Mja het komt vast goed, en ben benieuwd hoe het dan dadelijk wel netjes loopt :D

succes en zie je wel gaan op een meeting :D

Waarom niet, met dit moet je echt wel minimaal 20+ kunnen halen.
Want 15pk is wel om in je broek te pissen terwijl ik vorig jaar met het zelfde wat toen alleen niet getuned was 18,2 SAE had gehaald.

Het rare is het loopt netjes en het loopt hard, maar we komen er wel achter wat het is.

Jordy,

Ik blijf je Beta masterlijk vinden, vanaf het begin van je project (blauw - wit); tot je derde makeover blijft het vet (en ik vind het zelfs vetter en vetter worden)...

Echt een droom project!

Ik zie dat je met die EVO 18.2 SAE behaald had. Ik had op EPC opendag 18.9 met untuned carters (alleen lichtjes bijgewerkt aan cil. hemd), en de JS-tuned evo. Ik ben ervan overtuigd dat 20+ goed haalbaar is met tuned carters.

Groeten & Respect!

EDIT/: Zover ik weet was jij de eerste met Carbon look kappen (heb er altijd een boontje voor gehad; Honda had een Carbon-look setje (spatbord, batterijkap en uitlaatkapje)), alleen jammer dat iedereen het nu begint te doen, maar die van jou blijft gewoon te vet...

Hoop dan iig voor je dat t je ontsteking is. Als je die lijn ziet namelijk, zakt beetje weg op hogere toeren.. Wanneer ga je weer banken?

je kan nu niet stoppen met het project
dat je er alleen al aan durft te denken! Foei:D

ziet er gewoon allemaal netjes uit, gewoon lekker doorgaan. en die 20+ komt echt weer wel+ NOS wordt 25+? :D

jordy gaat zaterdag goedkomen :D:D even bij easyriders lol trappen en een vette score ne meschien even vlammen :D gaan we even lol trappen en dan sávonds feestje bouwen @ my crib:D

Status
Not open for further replies.
Back