Most Wanted Sprinters: NX Beta Ark

Status
Not open for further replies.
Met die tesbank was niks mis, mijn score was ook gewoon goed, verder hebben we alles veranderd wat het kon zijn, Overrange idd, stage6 carb voor echte keihin, andere wig, ander spruitstuk, noem het maar op! De oplossing komt wel boven water, alleen moeten sommige mensen hier gewoon meer geduld hebben!;)

Ontsteking gewisseld? Beetje jammer om de moed nu op te geven.
Een klein beetje valse lucht en je score valt tegen. Misschien een lekje in je blok oid.

Jammer dat je marco hierop aan kijkt, terwijl er tig andere oorzaken kunnen zijn. Neem aan dat je het blok niet los hebt gehaald?

klote man, maar maakt niet uit, gewoon door gaan... dat zijn nou eenmaal scooters :P meaby je ontsteking? naja lekker doorbeune!

pzzz

idd ik heb ook heel lang met kapotte ontsteking gereden. Toen liep die ook gewoon en toen scoorde ik ook 13 pk. Das toch helemaal niet te filmen. Gewoon ff je blok opnieuw in elkaar zetten. Ik weet niet of je een vl14 hebt maar dat zijn echt dalesijalsdsdlfjksldjf mebranen die valse lucht zuigen als de ziekte dus gewoon ff alles checken dan komt het vast .

je wig/membraan verbinding is gewoon een risico gewoon goed vastdraaien en met locktide vastzetten dat het niet meer los kan trillen. Rij nu op het moment ineens ook stuk harder zonder wat verandert te hebben, alleen het kleine beetje valse lucht opgelost te hebben.

Geloof mij, ik weet precies wat je bedoelt :W Moet je na gaan als met een 2Fast met 16pk binnenkomt :W Dan voel je je pas in je broek gezeken :D

In ieder geval, er zal vast een logische verklaring voor zijn, waarom het ding nu ineens minder afgeeft. Spreek Marco gewoon aan, en voor hetzelfde zegt hij, Joh gast, kom hier maar even langs, en dan komt het allemaal goed.

Niet gelijk zo negatief :P Na regen komt ? :+

Wel jammer van die lage score man :) Na al dat tunen enzo.
Maar hou de moed en zoek uit wat is :P (Heb ik ook wel is last van met em scoot 8P)

Succes verder.

Ontsteking gewisseld? Beetje jammer om de moed nu op te geven.
Een klein beetje valse lucht en je score valt tegen. Misschien een lekje in je blok oid.

Jammer dat je marco hierop aan kijkt, terwijl er tig andere oorzaken kunnen zijn. Neem aan dat je het blok niet los hebt gehaald?

marco heeft bij mij ook een paar steekjes laten vallen hor, geen spietje in me ontsteking waardoor me scooter het dus niet deed, had dikke waterlekkage in me blok.. tapeinde zaten niet goed vast

dus ja zo raar vind ik het ook niet

Vrijdag kom ik naar jou en kijken we op ons gemak er naar! Stoppen is GEEN optie.... Alles komt goed, ik zal bidden voor je!

jordy we gaan jou blok gewoon een 25+ van maken komt goed je ziet wat ik heb komt allemaal goed. jij hebt mij erdoor gesleept met klotte tijden.

en nu ik jou ik heb hie 3 blokken liggen dus komt allemaal goed gewoon gaan testen:D

Hoe heb je je krukas er geknalt jordy? hoorde namelijk dat je dit zelf hebt gedaan, die wil soms ook nog wel wat problemen geven. Ik zou zeggen kom een keer deze kant op en dan trekken we er gewoon een dag voor uit incl bank @ marco ofzo. Moet vast wel wat te regelen zijn.

Ik hoop voor je dat dit niet 1 van die grappen is die vroeger uitgehaald zijn...

Als dit een reden was om te stoppen had ik al 10x gestopt geloof ik 8P.
Komt wel goed man! Gewoon ff goed de tijd er voor nemen...

Ik had vorig jaar ook met de eerste keer banken 17pk. Echt niet wat ik in mijn hoofd had maar na een paar keer goed sleutelen en alle dingen nog eens een aantal keer langslopen is er toch 20+ uit gekomen.

Stoppen :mad: ??
No Way man !!

Je moet iedereen laten zien wat het beestje in huis heeft !
Met of zonder tegen slag .. iedereen heeft dat wel is:henko:

Come on and go Furter-:- Change your minds+pippi+

Jordy, je zit nu ff in een dip.. trap die scoot ff aan de kant en ga chillen. ;)Over een paar dagen zal je zien dat je je weer beter voelt en weer aan de scoot wilt gaan sleutelen.

Het probleem kan liggen in valse lucht tussen de carters. Het tunen van een cilinder kan niet zomaar de reden zijn dat je (veel) te laag scoord.. of je cilinder moet zodanig getuned zijn dat de inlaat hoger ligt dan de uitlaat :P

Maargoed, gewoon ff rustig aan doen. :)

nee tog, dat zou wel een kudtgrap zijn...

wel balen van je score... maar je kan beter een onsteking wisselen dan een overrange oid.....

Status
Not open for further replies.
Back