Most Wanted Sprinters: NX Beta Ark

Status
Not open for further replies.
ha yord, met deze score ben je ook ooit begonnen:), maar inderdaad zeer vervelend dat je zoveel investeerd en er minder komt uitrollen.. maar zoek de moed weer bij elkaar:) succes in ieder geval

daimn kerel, hij knalt nog zo goed hard op die filmpjes ook. binnenkort alles opnieuw in elkaar steken maar denks :(

ey jordy zeker minder van je score, maar hij klinkt wel goed vind ik... erg raar dat je maar zo weinig pk´s hebt gescoord

mzl stephan

Erg zonde, maar met jouw gedrevenheid komt dit wel goed jordy...en idd op de filmpjes klinkt hij wel redelijk fel.. en PK's is ook niet alles (hoewel 16 idd wel beetje weinig is)..

Sterke + succes! Het komt wel goed jongen!

Jordy, komt goed allemaal man :D

enja die 4 a 5pk, kan ontsteking ofzo zijn die verkeerd staat, gebeurt wel vaker, zou zeggen check alles nog eens opnieuw, dan komt t goed ;)

Veel suc6 drmee!!!

Komt niet goed,

Want dat hebben we allemaal gecontroleerd en gedaan! We zijn ook niet gek...
Ga is na kijken, wat is er nu anders dan vorig jaar toen ik 18,2 SAE had?

Wat is er veranderd:
Evo max getuned
Carters max getuned
XSH inlaat ook max getuned

Voor de rest is er niks anders...
En ik ben het nu gewoon zat, ik heb ook geen zin meer om maar ook een cent uit te gaan geven. Het is nu wel genoeg geweest.

je wilt tog niet stoppe met scooters nu want dat zou wel erg zonde zijn, je vind wel een oplossing;) die 27+ gaat wel lukke;)

idd BS om nu te stoppen, dat ding knalt hardstikke hard dat zei je zelf, miss ligt het wel aan hun testbank toevallig.

kom op jordy, niet opgeven nu !!!

T gaat helemaal goedkomen met je scoot, ik heb dr iig alle vertrouwen in dat je nog een lekkere score gaat neerzetten met en zonder nx ;)

Ik ga zeker marco aanspreken, ik weet niet wat die allemaal heeft gedaan.
Maar volgens mij is er iets fout gegaan met het tunen van de cilinder.
Dat de timingen verkeerd staan weet ik veel.

Ik wil graag nu als eerste eigenlijk een standaart evo testen of een andere evo. Dus als iemand dat heeft liggen of wat dan ook, neem dan even contact met me op...

Van toepassing:

- De aanhouder wint

- Driemaal is scheepsrecht.

Zie het maar zo,des te kutter het nu gaat om een mooi vermogen te halen, des te fijner het dadelijk voelt als je het eindelijk wel haalt.

17 pk kan alsnog hard gaan;)
Maaruh ik zou gewoon de moed erin houden en niet gelijk opgeven..
Herken deze situatie, ik kwam ook vorig bij Hendrik op de bank binnen met 16 pk met een twins max tuned speed en nieuw blokje, maar hard ging t.. Later kwamen er steeds meer pks bij..

Loop gewoon alles nog een keer na totdat je iets vind!

Gr Enzo

ja maar kijk eens naar die filmpjes, hij loopt absoluut niet beroerd. het is niet zodat ie bar weinig of veel toeren maakt, of stottertd of wat dan ook. dan is het lastig om die laatste 6(?) pk te zoeken in iets wat niet echt hoorbaar of voelbaar is, want hard knalt het!

en ja: ze hebben alles geprobeert. hele overranges gewisseld, carb verwissel etc etc.

Status
Not open for further replies.
Back