Jordy.
MWS
Jongens dit is echt geen grap, ik vind het niet bepaald grappig.
Zoals D.J al zegt, daar zakt je broek vanaf.
Lucas of ik posten vanzelf wel de grafieken.
Bart.R
Ik beschuldig Marco niet, dat kan ook niet omdat er niks bewezen is.
Antonrox
Daar denk ik zelf ook aan, maar kan ook wat anders zijn
Pikeheat
Krukas heb ik idd zelf gedaan, hoe moeilijk is zo iets nou.
Vind het ook dom dat mensen het laten doen, maarjah verschil moet er wezen. Maar krukas ging er gewoon soepel in en draaide ook soepel.
Als er iets mis is met een krukas is die uit balance, maar dat zorgt er niet voor dat je 5 pk mist, dan gaat die alleen erg schudden.
Het is igg geen valse lucht, dat kun je na meten op de bank en met een compressie meter dat heb ik allang gedaan.
Dat over die onsteking verhaal heb ik nog nooit gehoord, maar wel iets om naar te gaan kijken.
Ik ga eerst me blok weer even checken en uit elkaar halen want dit is niks, nu doet die ook helemaal niks meer.
Zoals D.J al zegt, daar zakt je broek vanaf.
Lucas of ik posten vanzelf wel de grafieken.
Bart.R
Ik beschuldig Marco niet, dat kan ook niet omdat er niks bewezen is.
Antonrox
Daar denk ik zelf ook aan, maar kan ook wat anders zijn
Pikeheat
Krukas heb ik idd zelf gedaan, hoe moeilijk is zo iets nou.
Vind het ook dom dat mensen het laten doen, maarjah verschil moet er wezen. Maar krukas ging er gewoon soepel in en draaide ook soepel.
Als er iets mis is met een krukas is die uit balance, maar dat zorgt er niet voor dat je 5 pk mist, dan gaat die alleen erg schudden.
Het is igg geen valse lucht, dat kun je na meten op de bank en met een compressie meter dat heb ik allang gedaan.
Dat over die onsteking verhaal heb ik nog nooit gehoord, maar wel iets om naar te gaan kijken.
Ik ga eerst me blok weer even checken en uit elkaar halen want dit is niks, nu doet die ook helemaal niks meer.