Most Wanted Sprinters: NX Beta Ark

Status
Not open for further replies.
Jongens dit is echt geen grap, ik vind het niet bepaald grappig.
Zoals D.J al zegt, daar zakt je broek vanaf.
Lucas of ik posten vanzelf wel de grafieken.

Bart.R
Ik beschuldig Marco niet, dat kan ook niet omdat er niks bewezen is.

Antonrox
Daar denk ik zelf ook aan, maar kan ook wat anders zijn

Pikeheat
Krukas heb ik idd zelf gedaan, hoe moeilijk is zo iets nou.
Vind het ook dom dat mensen het laten doen, maarjah verschil moet er wezen. Maar krukas ging er gewoon soepel in en draaide ook soepel.
Als er iets mis is met een krukas is die uit balance, maar dat zorgt er niet voor dat je 5 pk mist, dan gaat die alleen erg schudden.

Het is igg geen valse lucht, dat kun je na meten op de bank en met een compressie meter dat heb ik allang gedaan.

Dat over die onsteking verhaal heb ik nog nooit gehoord, maar wel iets om naar te gaan kijken.
Ik ga eerst me blok weer even checken en uit elkaar halen want dit is niks, nu doet die ook helemaal niks meer.

nee mensen dit is geen GRAPJE dus titus kan je vertelllen het was gewoon klotte:(:( vraag rolf en lucas maar.

ik ga van de week met jor samen ze blok doen.... kan je vertellen dit is geen geintje de drempel ligt hoog om te stoppen
maar daar gaan we van weerhouden

Jordy maakt helemaal geen grappen hierover...Ik was er zelf bij!
Sommige van de oplossingen hebben we al uitvoerig nagekeken gisteren..een rotor verwisselen echter niet, maar we hebben de hpi er wel afgehad omdat ie miss wel verschoven was...toen opnieuw gezet, en geen verschil..

Pikeheat: Ik zou zeggen kom een keer deze kant op en dan trekken we er gewoon een dag voor uit incl bank @ marco ofzo. Moet vast wel wat te regelen zijn.

Op zich een goed idee lijkt me..maar niet om te kraken, maar ik denk niet dat jordy ervoor wil gaan betalen aangezien hij al 1000+ euro verder is zonder resultaat..:(

ik zou tog echt een andere rotor proberen....

Je dacht een tijd terug toch al dat deze rotor stuk was Jordy???

Het komt bij hpi wel eens voor dat ze kapot gaan . Dan doen ze het wel nog maar dan geven ze een stuk minder power bij hogere toerentallen . In het begin blijft hij wel lekker fel . Ik denk dat je probleem bij de rotor ligt . Zal toch vast wel een rotor zijn die je even van iemand kan lenen , een malossi ofzo . Je hebt zat maten in de buurt die je wel ff een rotor willen lenen denks :) .

Erg jammer dat je geen dikkere score neer hebt kunnen zetten , niet alles kan meezitten .

Stop iig niet , is nergens voor nodig . Je hebt er zolang op gedaan om op dit prachtige resultaat te komen en ik denk dat je het zelf graag af wil maken .

Kop op jonge, ga lekker door waar je mee bezig was :*.

Je kan die roter van Dennis MHaRea er toch op zetten? Van die weet je tenminste dat die het doet. En anders heb ik nog wel een Malossi liggen. In ieder geval gewoon ff doorzoeken wat het is, en niet stoppen. Want wil dit ding wel aan de start zien, want hij is gewoon tof! Heel veel succes, het komt allemaal goed!

Maar hoe rijd ie op straat?
Ik bedoel dan met name in vergelijking met die van Dennis?
Heb namelijk 2 jaar geleden eens een score van 15,2 neergezet terwijl ik een rox met speed op diezelfde bank met 19,4 eruit reed.

Zo'n bank wilt niet altijd iets zeggen.

Ik weet zelf ook wel dat pk's niet veel zeggen, op speelmansplaten had ik maar 14,2. Maar boekte menigte 20+.
Maar het is gewoon boelshit dat er maar 15 uit komt en geen 20+, want het zit er degelijk wel in.

We hebben niet vergeleken op straat, hadden we geen tijd meer voor.

Hier de grafiek toen ik binnen kwam

[ir]http://mostwantedsprinters.nl/meetings/testbank-easy/binnenkomstbeta.JPG[/ir]
*Klikbaar

Daarna waren de grafieken stabieler maar rond de 15pk.

Wss is het de ontsteking, hij is nu namelijk helemaal dood.
Ging de avond toen we terug kwamen nog rondje knallen, toen viel die opeens dood uit.

Kijk net of die nog vonkt, hij is zo dood als het maar kan.
Andere onsteking regelen en zaterdag dan maar weer naar Easy Riders.

Oi

Ja balen jordy.. Regel voor zaterdag maar die malossi ontsteking en sluit het allemaal alvast aan en probeer em dan eerst thuis ff. Verder staat alles gewoon goed dus het verschil zou je gelijk moeten merken. Ik hoor het nog wel ff van je!

Zie je , Jordy :+ .

Komt wel goed met dat ding .

Vind et ook vaag dat et ding echt helemaal inkakt op et midden van de grafiek .

Mja , ff die ananas erop en banken :*.

jordy je mag mijne MHR ontsteking gebruiken als je wilt, moet je wel een andere grondplaat regelen natuurlijk

ik hoor het wel

mzl stephan

En zo worden van alle kanten handen toegestoken om je probleem op te lossen... Lang leve het forum! :* +ralf+

ik hoop voor je dat het met de nieuwe roter is opgelost:P je zou niet de eerste zijn die dit probleem heeft gehad met de roter

Evo p12 en/of Hpi 2005 Nodig?

heb ze hier nu nog los liggen, ga volgende maand pas beginnen.

mag ze van mij testen.

Had je niet meerdere ontstekingen geprobeerd?

Nee, hebben we niet gedaan, we hadden op zich best mijn MHR ontsteking kunnen overzette, maar daar was gewoonweg geen tijd voor..we waren pas 10 uur 's avonds bij lucas en rolf weggegaan en zijn vanaf half 4 met die van jordy bezig geweest, dat toont wel aan, dat er veel geprobeerd is:)

Status
Not open for further replies.
Back