Boj Banned 14 March 2007 #461 KevinL said: hihi dat liet ik me geen 2 keer zeggen 9||6 Click to expand... Totdat het om je eigen cilinder gaat... :*
KevinL said: hihi dat liet ik me geen 2 keer zeggen 9||6 Click to expand... Totdat het om je eigen cilinder gaat... :*
Plantje Retired :P 14 March 2007 #462 haha heb ik al gedaan :winner: , dus hij weet waar die over praat :love: edit: was een xsh 7t :+, pia... iets te lang volgas @ bank
haha heb ik al gedaan :winner: , dus hij weet waar die over praat :love: edit: was een xsh 7t :+, pia... iets te lang volgas @ bank
KevinL 23.4 SAE Speed Owner 14 March 2007 #463 160+ en dan gewoon lekker doorrossen terwijl er een springende mafkees zegt dat je moet nokken is zeker niet lief ooit pak ik je terug -:- edit: moet zeggen , dat meedokken aan een nieuwe wand wel sportief was
160+ en dan gewoon lekker doorrossen terwijl er een springende mafkees zegt dat je moet nokken is zeker niet lief ooit pak ik je terug -:- edit: moet zeggen , dat meedokken aan een nieuwe wand wel sportief was
Plantje Retired :P 14 March 2007 #464 ik zal btw niet meer offtopic gaan in je page jordy ! ik hoop echt voor je dat het een beetje goedkomt zaterdag :W, ben benieuwd man...! succes!!
ik zal btw niet meer offtopic gaan in je page jordy ! ik hoop echt voor je dat het een beetje goedkomt zaterdag :W, ben benieuwd man...! succes!!
Marco ¡Pura Vida! 14 March 2007 #465 Succes met banken zaterdag jordy! Hopelijk komt er dan wel een keer een mooie score uit rollen :W. Ben iig erg benieuwd.
Succes met banken zaterdag jordy! Hopelijk komt er dan wel een keer een mooie score uit rollen :W. Ben iig erg benieuwd.
#Maik Full Carbon Zips 15 March 2007 #466 Komt wel goed jordy, pk's komen er strax zeker wel uit rollen Magoed kzie je zometeen wel hier
Robbert. Well-Known Member 15 March 2007 #467 Ff een andere onsteking proberen met banken en dan komt hopelijk de 21+ er uit rollen! :# Dat verdient ze zeker na hoeveel tijd en moeite je erin steekt, beloning is des te leuker na de afgelopen keer banken
Ff een andere onsteking proberen met banken en dan komt hopelijk de 21+ er uit rollen! :# Dat verdient ze zeker na hoeveel tijd en moeite je erin steekt, beloning is des te leuker na de afgelopen keer banken
Jordy. MWS 15 March 2007 #468 Iedereen bedankt voor de reacties en de steun , doet me goed. Bojt Moet ik de cilinder wel op tijd binnen krijgen . Plantje & KevinL Idd niet zo offtopic gaan jullie :* En kom nu net terug van Eindhoven, hopelijk kan ik er zo snel mogelijk weer heen . Oi :*
Iedereen bedankt voor de reacties en de steun , doet me goed. Bojt Moet ik de cilinder wel op tijd binnen krijgen . Plantje & KevinL Idd niet zo offtopic gaan jullie :* En kom nu net terug van Eindhoven, hopelijk kan ik er zo snel mogelijk weer heen . Oi :*
Dirk. Well-Known Member 15 March 2007 #470 ah, kutgrap... Ben benieuwd naar je kappen, als had ik ze lekker zo gelaten als ik zo was.. Je hebt er 1 meeting mee gereden tog?
ah, kutgrap... Ben benieuwd naar je kappen, als had ik ze lekker zo gelaten als ik zo was.. Je hebt er 1 meeting mee gereden tog?
Piazoo Well-Known Member 16 March 2007 #471 Jordy , veel suc6 op de bank , er moet gewoon een goed vermogen te halen zijn !! en ik heb er vertrouwen in net zoals vele hierow , dus er zijn veel mensen die je steunen !! grtz Michael.
Jordy , veel suc6 op de bank , er moet gewoon een goed vermogen te halen zijn !! en ik heb er vertrouwen in net zoals vele hierow , dus er zijn veel mensen die je steunen !! grtz Michael.
Boj Banned 16 March 2007 #472 Furious Beta said: Bojt Moet ik de cilinder wel op tijd binnen krijgen . Click to expand... Tsja.. :+ Succes op de bank iig morgen! Komt goed lijkt me.
Furious Beta said: Bojt Moet ik de cilinder wel op tijd binnen krijgen . Click to expand... Tsja.. :+ Succes op de bank iig morgen! Komt goed lijkt me.
Ruud H. Well-Known Member 17 March 2007 #473 is het vermoge van het beestje al bekend? ben benieuwd of je die 27+ die je me beloofde hebt gehaald kapjes worden ook als maar hipper
is het vermoge van het beestje al bekend? ben benieuwd of je die 27+ die je me beloofde hebt gehaald kapjes worden ook als maar hipper
Rotjoch. Karel! 17 March 2007 #477 28,4....???:~ damn..... trouwes jordy ik heb je "spulletjes" hier liggen
P Petrik. Well-Known Member 17 March 2007 #478 haha wou even kijken of jullie scherp waren :+ Slechte grap, had net jordy aan de tel en hij doet zelf zijn verhaal wel... Last edited: 17 March 2007
haha wou even kijken of jullie scherp waren :+ Slechte grap, had net jordy aan de tel en hij doet zelf zijn verhaal wel...
Jordy... Well-Known Member 17 March 2007 #480 Me 2 het is namelijk mijn oude evo2 die een week geleden nog onder mijn scooter hing