Most Wanted Sprinters: NX Beta Ark

Status
Not open for further replies.
cillinder misschien?, denk niet dat de krukas slecht is ofzo. denk eerder cillinder.. maja wie het weet mag het zeggen:P

XSH levert niet meer het werk wat ze vroeger deden...
vriend van me heeft zijn blok door XSH laten bewerken,
hebo pata negra
hebo racing 5
malossi ontsteking
koso 28mm
enz enz...
17.4 pk :X

blok had:
valse lucht
verkeerd afgestelde ontsteking
carb te ver afgedraaid

Dat blok ligt nu bij JS, ik wil XSH dus niet afbreken hé,
ik ligt enkel toe.

Damn, niet weer beginnen over die tuners... :X Doe het dan gewoon zelf als je ze niet vertrouwt. Het zijn mensen, die maken fouten.

ik weet t niet, maar als ik die monster bedragen zie op de internet sites mag een "foutje" dus wel vergoed worden lijkt me :x

Vergoed in wie zijn naam?
XSH die een fout moet vergoeden,
of de koper die xsh moet vergoeden(al in vergeven) omdat een fout kan gebeuren?

Ja, mensen maken fouten, maar die verwacht je niet.

Ik zit net ff je grafiek te bekijken, eigenlijk heb je nu dus weer 18,2 SAE, je SAE correctie= 0,95, toen wij samen ginge banken was die 0.93, dus gunstiger! Je score ligt dan eigenlijk rond de 18+ PK, als ik het goed bereken:) Alsnog is dat wel raar, want er is veel veranderd...

spreek je! :*

18+ PK is toch leuk, maar meer was altyd beter :)
Succes met het opsporen, waneer komt de eerste glim van je nieuwe kappen? :D

Succes.

tuurlijk aangezien je veranderingen zou er meer uit moeten komen maar met die 18 pk kan die op de weg wel onwijs goed knallen :) pks zeggen ook niet alles he..

ciao

Kom deze kant op Jordy. Marco heeft je blok gedaan dus dan zou er zeker samen wel een oplossing gevonden kunnen worden lijkt me... :)

Als je deze kant op komt kom ik ook wel even met mijn evo. :*

wat misschien wel zou kunnen , een vriend van me had t ook me z'n evo op minarelli , kan t niet zijn dattie valse lucht zuigt , dat de kit tussen de carterhelfden een stukje van weg is ??controleer fftjes !!

Jordy komt helemaal goed met je scoot !
Zonde van de score !
Vriend van mij heeft ook Evo ook door Xsh getuned en die had 20,9pk dus moet jij ook kunnen halen :D
Suc6 Jordy :D

damn jordy....:X ut zit je ook neit mee man maja komt wel goed vooral met je nieuwe KVS reservoirtje:P ik stuurt je in de loop van de week wel even op..;) spreek ej nog wel ltrzzz

XSH levert niet meer het werk wat ze vroeger deden...
vriend van me heeft zijn blok door XSH laten bewerken,
hebo pata negra
hebo racing 5
malossi ontsteking
koso 28mm
enz enz...
17.4 pk :X

blok had:
valse lucht
verkeerd afgestelde ontsteking
carb te ver afgedraaid

Dat blok ligt nu bij JS, ik wil XSH dus niet afbreken hé,
ik ligt enkel toe.

Nou sorry hoor maar hier moet ik toch echt even op reageren...

Je praat hier dus over het blok van franz zo tezien

-de kwaliteit die ik op dit moment lever is zekerweten beter als een jaar terug of langer, waar jij die conlusie vandaan haalt weet ik echt niet !!!

Vertel ook even erbij waarom die nog maar 17,4 pk heeft ??

Want zoals ik in een ander topic had gelezen ligt zijn wand eruit, ook niet raar dat je dan zo laag scoort he. het blok leverde hier constant 20,5 - 21SAE tot op de laatste run, toen is die afgeleverd!!

Blok valse lucht ? Ik lever echt geen blok af die valse lucht heeft...

Verkeerd afgesteld onsteking weet ik 100% zeker dat dit niet het geval is, tenzei die er zelf aan heeft gesleuteld !!!

Carb is niet tever afgedraaid, zo ver moet je juist gaan, anders valt deze niet volledig in het malossi spruitstuk !! bij de koso kom je dan uit bij de uitgang van je chocke, dit vul ik dan op. Doe je dit niet en draai je hem minder ver af zodat deze niet volledig in het spruistuk komt loop je vermogen mis.

Raar dat zoiemand gelijk naar JS gaat en niet eerst bij mij terugvalt ?

over het probleem van jordy:

Jordy mag best eens langskomen zodat we er samen naar kijken !! ik garandeer hem dat wanneer ik het blok uit elkaar hier heb en het blok volledig zelf mag opbouwen dat hier hoe dan ook 20+ SAE uit komt zonder probleem

jammer dat er zo snel conclusies getrokken worden !!

Gegroet,
Marco

Nou sorry hoor maar hier moet ik toch echt even op reageren...

Je praat hier dus over het blok van franz zo tezien

-de kwaliteit die ik op dit moment lever is zekerweten beter als een jaar terug of langer, waar jij die conlusie vandaan haalt weet ik echt niet !!!

Vertel ook even erbij waarom die nog maar 17,4 pk heeft ??

Want zoals ik in een ander topic had gelezen ligt zijn wand eruit, ook niet raar dat je dan zo laag scoort he. het blok leverde hier constant 20,5 - 21SAE tot op de laatste run, toen is die afgeleverd!!

Blok valse lucht ? Ik lever echt geen blok af die valse lucht heeft...

Verkeerd afgesteld onsteking weet ik 100% zeker dat dit niet het geval is, tenzei die er zelf aan heeft gesleuteld !!!

Carb is niet tever afgedraaid, zo ver moet je juist gaan, anders valt deze niet volledig in het malossi spruitstuk !! bij de koso kom je dan uit bij de uitgang van je chocke, dit vul ik dan op. Doe je dit niet en draai je hem minder ver af zodat deze niet volledig in het spruistuk komt loop je vermogen mis.

Raar dat zoiemand gelijk naar JS gaat en niet eerst bij mij terugvalt ?

over het probleem van jordy:

Jordy mag best eens langskomen zodat we er samen naar kijken !! ik garandeer hem dat wanneer ik het blok uit elkaar hier heb en het blok volledig zelf mag opbouwen dat hier hoe dan ook 20+ SAE uit komt zonder probleem

jammer dat er zo snel conclusies getrokken worden !!

Gegroet,
Marco

marco , ik val jou niet aan , ik wist niet dat jij ook krukas enzo erin had gezet , ik dacht dat jij m alleen getuned had , dus niet dat je dat verkeerd opvat ofzo !! want dat bedoel ik niet ;)

ik denk dat hij doeld op sandor's reaktie op de vorige pagina ;)!

maarja, tis altijd makkelijk om de schuld aan de tuner te geven....
gwn omdat et simpel is :L!

@jordy: je blokje komt wel goed man :)! Je komt er wel achter wat et is :)!!

wens je nog veel succes man, en beat mijn score -:-!!

Last edited:
Jordy je weet ook wat wij gezegd hebben he... Aan je cilinder ligt het niet. En wat betreft je carters, is het toch jammer dat het niet door marco op zijn manier bewerkt is omdat het daarvoor al door iemand anders gedaan is..

Ik weet zeker dat je met de spullen die je hebt goed vermogen kan scoren, maar er zijn enkele factoren die het belemmeren.

Sowieso moet je je vertanding na lopen want dat hele zaakje loopt echt niet goed...

En voor het mooie zou ik gewoon een nieuw onbewerkt carter op de kop tikken en door een bekwaam iemand laten bewerken op je cilinder. Desnoods ook je krukas met verse lagertjes door die persoon laten monteren en dan weet ik 100% zeker dat er een dikke 20+ in zit.

Verder was het erg gezellig met banken en is het toch altijd spijtig als er niet het verwachte vermogen uit komt rollen, maar soms zit het nou eenmaal tegen en dat overkomt iedereen wel eens..

Succes dr mee en spreek je snel men, ciao!

Status
Not open for further replies.
Back