Ja wel jammer, was een leuke woning. Al was ik wel een beetje aan het terugkomen van die buurt Lombok. Toch wel veel sociale huur daar... Liever de overkant vd Vleutenseweg (nieuw Engeland) of andere kant van het spoor.
Leidsche Rijn, ik kreeg al kriebels toen ik er doorheen reed. Leuk voor over 10jr, met kids, vrouw, etc. mwa, misschien zelfs dan nog niet eens.
Maar Zuilen ben ik ook niet kapot van, vrij ver van het centrum. Al zitten er wel leuke plekjes tussen. Welke straat woon jij? En het is zeker een stuk betaalbaarder. Maar rond de Amsterdamsestraatweg is welerg...... uhm..... toeristisch? :+
Vind je het niet te druk aan de Marnixlaan Bert? Vergeleken met het Neude natuurlijk wel rustig
Dacht dat jij aan het Neude zat. Of was daar eens sprake van dat je daar naartoe zou gaan?
Vind je het niet te druk aan de Marnixlaan Bert? Vergeleken met het Neude natuurlijk wel rustig
Marnixlaan lijkt me ook erg druk. Maar als je aan de achterkant zit merk je dat idd niet. Wel is het kut als je (zoals ik) elke dag met de auto op pad moet.
Een leuk stuk hierover staat geschreven in het boek Freakonomics (aanrader).
Hehe woon je ook echt bij mij om de hoekHet valt me echt mee hier hoe rustig het hier in de buurt is inderdaad.
Zie net dat het huis wat te koop stond 2 nr's verderop niet meer op funda staat...zal het eindelijk na al die maanden :X
Ik ben vanmiddag samen met mn broer wezen kijken bij een huur appartement in Leidsche Rijn. Beviel erg goed, 132 vierkante meter, 3 slaapkamers, groot balkon op het zuiden. En een erg nette prijs voor zoveel ruimte. Tm vrijdag om te beslissingen we hebben de eerste optie...zal ik dan eindelijk na 3 jaar mn studentenkamertje gaan verlaten
Waar woon jij dan?
Opzich is nieuwbouw allemaal erg fraai maar vind de stad gewoon wat meer hebben, en ik heb een studio dat bevalt me prima