This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Laat je kamer of huis zien #9

Ja wel jammer, was een leuke woning. Al was ik wel een beetje aan het terugkomen van die buurt Lombok. Toch wel veel sociale huur daar... Liever de overkant vd Vleutenseweg (nieuw Engeland) of andere kant van het spoor.

Zuilen aan de overkant van het julianapark is ook een leuke buurt, woon ik namelijk Ook leuk huisjes hier. Staat genoeg te koop. Mn vriendin woont in Lombok en ben er zelf niet zo kapot van... Leidsche rijn geen optie? Heb je wel wat meer ruimte meestal.

Leidsche Rijn, ik kreeg al kriebels toen ik er doorheen reed. Leuk voor over 10jr, met kids, vrouw, etc. mwa, misschien zelfs dan nog niet eens.

Maar Zuilen ben ik ook niet kapot van, vrij ver van het centrum. Al zitten er wel leuke plekjes tussen. Welke straat woon jij? En het is zeker een stuk betaalbaarder. Maar rond de Amsterdamsestraatweg is welerg...... uhm..... toeristisch? :+

Ik ben op zoek naar iets in Leidsche Rijn met mn broer gewoon omdat je daar veel meer ruimte krijgt en het veel betaalbaarder is dan in het "echte" utrecht. En binnen een kwartier zit je in het centrum. Het hele vinex gebeuren boeit me niet echt. Heb liever een stel yuppen om me heen dan een stel tokkies.

Ik zit in de wijk vlak naast het Julianapark. Echt heerlijk om te zitten als het mooi weer is. 10min fietsen en je zit in het centrum prima te doen vind ik.
Dit huis 2 huizen verderop staat hier al een tijdje te koop: http://www.funda.nl/koop/utrecht/huis-92268578-jodocus-van-lodensteinstraat-47/

Woon sinds kort op de marnixlaan, ik vind het echt een prima locatie. Je bent zo in het centrum met de 3, en het julianapark zit om de hoek, ah vlakbij.. ik mis hier niks

Ah ok, heb daar inderdaad verscheidene dingetjes voorbij zien komen ja. Heb ook nog naar wat appartementjes aan de Burg van Tuylkade zitten kijken, vond dat wel een mooie straat.

Ik heb nu ook iets gezien aan de Boomstraat. Wel klein volgens mij, 45m2 maar perfecte locatie imo.

Vind je het niet te druk aan de Marnixlaan Bert? Vergeleken met het Neude natuurlijk wel rustig

Haha de boothstraat ligt aan janskerkhof, dat was ook niet altijd rustig nee. Het verschil is wel dat ik op de boothstraat aan de voorkant woonde op de 1e aan de straatkant. Woon nu in een studiotje aan de achterkant van een bovenwoning, het is hier dus echt retestil, ik hoor alleen sirenes af en toe maar niet eens genoeg om het irritant te vinden.

Zal binnenkort eens wat foto's hier neer zetten, het is allemaal redelijk klein (douche cabine in de keuken enzo) maar kan met huursubsidie voor 330 euro incl. relatief goedkoop wonen hier.

Dacht dat jij aan het Neude zat. Of was daar eens sprake van dat je daar naartoe zou gaan?

Hmm nee, opzich is de boothstraat wel redelijk dichtbij de Neude maar zou daar niet gaan wonen. Zal binnenkort eens foto's schieten van hoe ik nu zit en hier posten.

Vind je het niet te druk aan de Marnixlaan Bert? Vergeleken met het Neude natuurlijk wel rustig

Marnixlaan lijkt me ook erg druk. Maar als je aan de achterkant zit merk je dat idd niet. Wel is het kut als je (zoals ik) elke dag met de auto op pad moet.

Marnixlaan lijkt me ook erg druk. Maar als je aan de achterkant zit merk je dat idd niet. Wel is het kut als je (zoals ik) elke dag met de auto op pad moet.

Ja het is inderdaad een drukke straat, opzich vind ik het ook wel wat hebben. Heb er geen last van dus prima.

Wat betreft het parkeren, er is in een straal van 50/100 meter altijd wel een parkeerplaats te vinden hier. Maar snap wel dat het een belangrijk punt voor je is..

Hehe woon je ook echt bij mij om de hoek Het valt me echt mee hier hoe rustig het hier in de buurt is inderdaad.

Zie net dat het huis wat te koop stond 2 nr's verderop niet meer op funda staat...zal het eindelijk na al die maanden :X

Ik ben vanmiddag samen met mn broer wezen kijken bij een huur appartement in Leidsche Rijn. Beviel erg goed, 132 vierkante meter, 3 slaapkamers, groot balkon op het zuiden. En een erg nette prijs voor zoveel ruimte. Tm vrijdag om te beslissingen we hebben de eerste optie...zal ik dan eindelijk na 3 jaar mn studentenkamertje gaan verlaten

Last edited:

Waar woon jij dan?

Opzich is nieuwbouw allemaal erg fraai maar vind de stad gewoon wat meer hebben, en ik heb een studio dat bevalt me prima

Waar woon jij dan?

Opzich is nieuwbouw allemaal erg fraai maar vind de stad gewoon wat meer hebben, en ik heb een studio dat bevalt me prima

Ik zit in de Jodocus van Lodensteinstraat.

Vandaag btw besloten het appartement te nemen, hopelijk worden we goedgekeurd