I'm in :#
William, komt er nog een frontje of je Bauknecht vaatwassert?
Dat is echt een hoerd-zittende bank... Leen Bakker toch? model Palermo"Zithoek" vind ik wel klaar zo.
www.vbo.nlWat is een vergelijkbare site aan Funda?
Feli Hans, binnenkort forumfeestje?
Idd erg netjes voor n huurhuis, als je ziet hoe dat er soms uitziet.
Wij krijgen morgen ook de sleutel spannund! +ralf+
Mn huidige huis staat ook sinds een tijdje te koop:
http://www.gouwestadmakelaardij.nl/index.php?option=com_ezrealty&task=detail&id=151&Itemid=244
JA klein he
www.vbo.nl
www.huislijn.nl
www.miljoenhuizen.nl
www.jaap.nl
www.zah.nl
www.gouwestadmakelaardij.nl (jij woont toch in W'veen, ken nog een goeie aankoopmakelaar)
Ik zie het nog niet doorgaan, mij scheelt het dik 360 euro dacht ik. Slaat nergens op, laat de mensen in huizen van 500.000+ lekker meer betalen, die hebben poen zat.
Voorlopig veranderd er niets, dus als je nu een hypotheek afsluit veranderd er niets voor je.
Ze kunnen dat nooit ineens afschaffen, voorral niet als je het al heb. Eerder voor hoge hypotheken of nieuwe gevallen.
Dat is echt een hoerd-zittende bank... Leen Bakker toch? model Palermo?
Wat Arne zegt, het meeste (maar lang niet alles!) staat op Funda en Jaap, maar andere huizensites zijn ook nuttig om langs te gaan en hou ook de lokale krant in de gaten (als je die mogelijkheid hebt).Ik heb ff snel gecheckt, maar er staat hetzelfde op zo te zien.. Klopt dat of is het het verstandigst wel alle sites na te pluizen?
Jij ziet ook alles he! Ja die komt er nog, alleen die waren ze weer vergeten te bestellen natuurlijk.
Heb jij toevallig een tip hoe ik die deur wat minder 'zwaar' open kan laten gaan? Je moet hem namelijk best met kracht open trekken en hij wil dan wel weer snel dicht.
Mischien iets met een veer ofzo?