This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Laat je kamer of huis zien #8

Status
Not open for further replies.
Vergelijkbare huizen kosten hier rond de 175/200. Dan is het nog goedkoop als je vergelijkt met het zuiden, wat kost zo;n optrekje daar?.

Ff inhaken als Zuiderling... Bij ons is het niet ZO goedkoop hoor... Als ik kijk wat voor kast van een huis je broer heeft gekocht, dat kan je bij ons wel shaken hoor, kan je ook een tonnetje of wat bij optellen...

Aardige vergelijking, m'n zusje heeft afgelopen maandag een huisje gekocht in Lent (bij Nijmegen, paar kilometer van centrum) voor € 200.000,=... 290 kuub, en 136 vierkante meter...

http://www.funda.nl/koop/lent/huis-74710967-goudenregenstraat-56/

Ons huis kostte +/- hetzelfde, alleen dan 435 kuub, en 230 vierkante meter

zit al een betonnen vloer in zover ik kan zien... bij de praxis hebben ze van die doe het zelf garage vloeren... schijnen ook wel goed te werken.

M'n pa heeft ook zo'n laag in de garage liggen, elke x bij een carburateur wisselen schoonmaken, en de wielen van je scooter waren net zo groen als de garagevloer (oftewel; niet chemisch bestendig)...

Offtopic Arne :| :+

Gelukkig 2 fatsoenlijke keukenzaken gevonden ipv die walgelijke Mandemakers ketens.

De keukenconcurrent en dat soort zaken zijn we ook gewoon een x doorheen gelopen... Wat een drama, allemaal 22 jarige kereltjes die een keuken denken te kunnen verkopen, en het enige wat telt is GOEDKOOPGOEDKOOPGRATISVAATWASSERKORTINGDEGOEDKOOPSTEVANNEDERLANDZOEKNIETVERDER :| Zelfs Bruynzeel vond ik te schreeuwerig om serieus te nemen, wij hebben uiteindelijk iets uit de "huislijn" van een SieMatic-dealer gekocht, wat overigens exact hetzelfde is als wat de Mandemakers-groep verkoopt (een grote wassen neus al die verschillende zaken)... De benadering is alleen wat prettiger...

[ir]http://i45.tinypic.com/sqmwp2.jpg[/ir]

jongen jij gaat gewoon weer in je vectra 2000 plankje gas naar klaaswaaltje!

[ir]http://94.100.121.85/798400001-798450000/798437101-798437200/798437149_5_5m6n.jpeg[/ir]

klok is gamma, 10 euro :+

Hangt hier ook in de kantoor/computerruimte :+

Damn, nog een heel verhaal getiept, blijft een leuk topic :W

Last edited:
Ja, ik bedoelde dat het zuiden duurder is... De randstad... Maar jij hebt het over nog zuidelijker. Daar zal het idd wel weer goedkoper zijn dan in de randstad.

Verder die coating hoor ik allemaal goede verhalen over. Wel 2 componenten en dan bij een prof weg he. Niet bij de gamma. Ga het toch maar zelf doen, aangezien ik al bij 4 bekenden heb geinofrmeerd en die hebben het allemaal zelf gedaan.

Die keuken is nice! vind die rolluiken zeer nice. Verder is die ook lekker strak/modern.

Die klok ga ik ook scoren

We hebben gisteren een keuken gekocht, bij i-cook. Hoogglans wit gespoten ipv coating of folie, donker blad, brede grepen, alleen maar lades, en alleen Siemens apparatuur. Volgende week inmeten.

Wij krijgen begin maart ook een nieuwe keuken, badkamer en toilet. Toch ook wel handig zo'n huurhuis!
Zag er allemaal nog wel chique uit ook in de modelwoning ect, en geen huursverhoging.

ben echt niet bereid om 2x zoveel te betalen, alleen omdat hun je beter benaderen...

Dat hoef je ook niet... Maar bijvoorbeeld een Keukenconcurrent wil alleen maar goedkoop zijn, lijkt wel of dat het enige is dat telt... Als ik dezelfde eisen stel als aan m'n huidige keuken, ben ik bij de KC niet veel goedkoper uit (als ze het uberhaupt leveren)...

god ik heb wel een keuken concurent keuken.. maar wat een mongols van een verkopers daar zeg!.. gelukkig trof ik in 1 gesprek een licht gestoorde filiaalmanager, die wel door had dat ik weinig budget had.. dus gewoon paar mooie kasten/werkblad geregeld.. kerel zei ook letterlijk dat ik kranen enzo beter bij ikea kon kopen ... probeerde me nog wel ff te naaien met gasfornuis maarrrr dat had ik door.

Nice! Wij hebben combimagnetron en losse oven... Heb je ook een close-in boiler overwogen? Toch wel erg relaxed hoor, en het zijn de kosten ook niet in verhouding met een keuken... Wij hebben zo'n Daalderop 15L ding, was toen bij de Gamma tijdelijk net zo goedkoop als een 10L...

Idd, ziet er mooi uit, en energiezuinig , alles is minimaal klasse A+, vind ik ook best belangrijk. Ook krijg je bij inbouwapparatuur vaak 5 jaar garantie ipv 2 als je alles van hetzelfde merk neemt. En qua prijs viel het me ook alles mee. Krijg er nog een stofzuiger gratis bij ook :+

Status
Not open for further replies.