This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Laat je kamer of huis zien #8

Status
Not open for further replies.
Inclusief krachtstroom ook nog eens, zit me nu al te verlekkeren aan een bigass oldschool compressor 8)

160-180 m2 woonopp., dat lijkt me wel heel sterk. Zal eerder 100 zijn.

0,75%-2% van de prijs...

Woon oppervlak is 140m2 en de garage is nog 27m2. Dus idd iets minder. Ze hebben van 2 huisjes 1 gemaakt.

Jij hebt ook mooi optrekje gekocht zie ik. Garage is wel een must voor ons Zou er niet zonder kunnen.

In Westmaas wil je dood niet gevonden worden mensen :+ . Ik vind het een leuk huis, maar persoonlijk naast Goudswaard/Piershil enzo een van de minste dorpen.

Je kunt niet alles hebben he, mn sociale leven blijft zich toch wel in Klaaswaal afspelen en dat is 4 km verderop. Ook wel makkelijk om niet 50 meter van de stamkroeg af te wonen misschien, zit ik ook niet elke avond te tanken

Misschien zoiets een idee?

Bij mij word het iig wel zo.

:love:, ik moet dat ook echt hebben, m'n oom heeft sinds kort een brug in de vloer verzonken. hebt er dus helemaal geen last van, (alleen maar profijt ), zal binnenkort eens een foto fiksen.

Krijg de baas van m'n ouders echt net in hun garage, voorkant 3mm van de kast en achterkant zit de deurhendel 1cm boven de bumper , sleutelt geweldig!!!...

kamer overzicht.. tv meubel enzo staat allemaal in de planning om te vervangen

tijdelijk eethoekje :+

keuken als ie in gebruik is. met vieze afwas dus :+

halletje

master bedroom, this is where the magic happens!

ook nog beetje kaal eigenlijk

slaapkamer 2, als rotzooi kamer ingericht

en me tuin, ga ik vant voorjaar leegtrekken en betegelen. links mn schuurtje waar ik plek voor motor/scooter/fiets en werkbankje

Dat oude houten zooi (eethoekje) gewoon hoogglans zwart maken.

Tuin betegelen ipv groen begrijp ik...
maar een beetje groen om in te zitten of te bekijken is goed voor je hoor +pippi+

Dat oude houten zooi (eethoekje) gewoon hoogglans zwart maken.

Tuin betegelen ipv groen begrijp ik...
maar een beetje groen om in te zitten of te bekijken is goed voor je hoor +pippi+

haha die tuin is een chaos, ik woon best in een tokkiebuurt :+.. en dit huis heeft een tijdje leeg gestaan en toen is iedereen zo vrij geweest om zn grond en zooi in mn tuin te dumpen O-) dus als het iets gemoedelijker weer is buiten ff minikraantje er bij.. paar kuub afscheppen en over de schutting gooien en dan vol met tegels.. ik heb nog een voortuintje met wat groen.. das mij genoeg

klok is gamma, 10 euro :+

Status
Not open for further replies.