This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Laat je huis(kamer) zien #12

Status
Not open for further replies.
Mooi hoor Funk. Waar komt de eettafel?

die zou erachter kunnen, idee was in eerste instantie tafel laten maken van hetzelfde blad.
maar omdat ik alleen ben en er ws nooit aan ga zitten maak ik een zithoek bij de openslaande deuren.

als ik een tafel mis bestel ik die misschien alsnog wel.
 
Straatzand zit idd rond de 15 euro bij een loonwerker o.i.d. Moet je uiteraard niet gaan slepen met die 25 kg zakjes van de Gamma....dan betaal je je wel kapot.

Gebakken waaltjes beginnen eerder vanaf de 30 euro per m² dan vanaf de 20 euro.

Oplopend richting de 100 euro per m² als je de ouderwetse hebt.

Duur...maar het blijft altijd mooi. In tegenstelling tot die beton troep.
 
Blijft altijd mooi, dat is ook mijn idee.
Lekkere onkruidfabriek die dingen, liever tegels van 1mx1m erin flikkeren
Onkruid valt wel mee als je de ondergrond goed behandelt en goed spuiten met gif

Ik denk dat ik maar eens op marktplaats ga neuzen naar partijen bestrating. Ik heb ongeveer 60m2 nodig voor mijn oprit (incl legverlies).
 
Wat moet ik ongeveer rekenen voor het opnieuw bestraten van een oprit aan materiaal. Het werk wordt zelf gedaan, maar stenen? Zand? €30 a 35 de m2? Ik denk aan gebakken waalformaat stenen.

Heb hier 4 vrachtwagens zand laten storten, weet de exacte prijs nog niet, maar was volgens mij iets van 150 E per vrachtwagen. Stenen kan je net zo duur maken als je wil, van 30x30 tegels of betonklinkers voor zo'n 10 Euro per vierkante meter tot natuurtegels van 75 Euro per meter of meer.

Hier vandaag bezig geweest met de fundering voor de garage:




Nog genoeg te doen:



Gewaardeerde hulp van mn pa :





Mooi opgeschoten vandaag, maar de fundering is helaas nog niet helemaal af. Morgen nog een beetje doen, en volgende week weer beton storten en bandjes erop.
 
Last edited:
Nice Scully, flinke tuin ook trouwens.

Hier schiet het eindelijk ook op zeg. Ben keihard aan het afmonteren hier. Vandaag niet veel tijd gehad, maar toch even toilet afgemonteerd, afzuigkap aangesloten naar buiten, en badkamervloertegels gevoegd.





Er komt nog een koof van links naar rechts.

Nieuw bed:



Zal ergens deze week wel is fatsoenlijek pics maken. Uiterlijk volgend weekend wil ik erin!

Thing to do:

-Badkamerplafond;
-Sanitair afmonteren
-Boiler aansluiten
-Wasmachine en droger aansluiten
-Keukeneiland aansluiten

En misschien plinten als ik nog zin heb :+
 
zo kasten staan vast!


zoals te zien toch nog wat met het commentaar van jelle.
aan beide zijden zal uiteindelijk (na het verbreden van de doorgang) 20cm overblijven.


ook besloten ipv de kasten half in te bouwen deze compleet in te bouwen.
 


Fundering is af Gister ook nog een rij bandje gezet voor de oprit en wat hoogtes gezet zodat ik zometeeen nog een beetje kan afreien en er deze week al een stuk oprit in komt. Heb alleen wel middagdienst wat wel klote is om iets te doen, sowieso alles alleen.
 
Zoals gezegd, heb dus middagdienst, vrienden etc zijn overdag allemaal aan het werk. Zaterdag krijg ik weer hulp.
 
zo spullen zijn besteld voor het verlaagde plafond boven de keuken (tbv inbouwen spots/wegwerken bekabeling)
en de ombouw voor de kasten partij.
nu druk met het schilderen van het kozijn aan de achterzijde van het huis.
vloer word volgende week geschuurd en gekleurd.
dit word het nieuwe kleurtje.
 
vrijdag ga ik naar een bedrijf om tegels en sanitair uit te zoeken voor de badkamer. Iemand nog tips waar ik een beetje op moet letten? Of iemand een idee wat er aan marge zit op dit soort spullen?
 
Ik wil jou de tip geven dat je je ws vergist in de prijzen Beetje mooie tegel kost je echt dikke knaken.
 
vrijdag ga ik naar een bedrijf om tegels en sanitair uit te zoeken voor de badkamer. Iemand nog tips waar ik een beetje op moet letten? Of iemand een idee wat er aan marge zit op dit soort spullen?

Naar welk bedrijf ga je heen?

Ik zit nu op het moment in china en heb 3 containers besteld (badmeubels, regendouches, stoomcabines, whirlpools)
Als je wat nodig hebt kan ik je dit wel tegen een hele scherpe prijs bieden!
Duurt ongeveer nog 2 maand voordat het in nl is.

Pm me maar als je mee info wil!
 
Status
Not open for further replies.