This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Laat je huis(kamer) zien #12

Status
Not open for further replies.
Dat weet ik niet. Kan er met google ook niet zoveel over vinden, alleen dat ovens juist niet warm worden. Heb al mailtje gestuurd naar Pelgrim, daar even op wachten.

Gister nog heel veel laatste kleine dingen gedaan oa de cv's weer vullen. Vliegt in het begin de ketel steeds in storing maar dat is gelukkig verholpen dus we kunnen lekker badderen
 

kleine indruk van het eiland.


uiteraard gaat er ook wat mis, had al een verkeerde kast gehad en nu ook een verkeerde vaatwasser.
 
is een hoog model waardoor de greeplijst niet te plaatsen is.
kan ook niet spelen met de hoogte vanwege de zij panelen en het paneel aan de bar zijde.
 
Hier ook last van lekkage. In de kelder, het komt via de buitenmuur naarbinnen. Niet heel erg, maar toch een beetje. Gelukkig heb ik een waterzuiger . We gaan de oprit breder laten bestraten, totaan de gevel van het huis met afschot de andere kant op, dat scheelt hopelijk al een boel.

Iemand nog tips mbt het behandelen van muren met speciale verf of coating oid? Het is echt alleen dit (deel) vd kelder, de kruipruimte is kurkdroog.


 
Kit jonge, BAM alles dicht

Ik zou met bestraten proberen om folie onder je tegels en tegen je huis omhoog te leggen en dat netjes afwerken met een strookje hout of rij stenen omhoog zodat het ergens anders pas naar beneden gaat en niet langs je gevel.
 
Ghehe, ja kon ik het maar kitten. Op de kim (de aanhechting tussen vloer en muur) is het zo goed als dicht, op de foto zie je alleen een klein plekje onder de plank.

Dat van folie onder de bestrating had ik idd ook al aan gedacht. Ik ga sowieso wel eens als het weer wat droger is graven naar de buitenmuur. En heb van Bison vochtwerend spul gevonden wat ik er vanbinnen maar op ga kwakken.

Het heeft natuurlijk ook wel érg hard en veel geregend de afgelopen dagen...
 
Hier op een lekkage in de serre na alles droog. Gelukkig staat er niks bijzonders in de serre. Cementkuip vangt het prima op.

Na de laatste keer dat me riolering niet weg wou lopen en me halve garage en keuken in aanbouw blank stond was ik er ook wel beetje klaar mee.

Riolering laten doorspuiten en dat is dus nu mooi verholpen.

Alleen nog keer het serre dak nakijken. Zo ver ik kon zien zit het in de raamrubbers.

Zal binnenkort wat pics posten van me huis.
 
Bij mij ligt alleen de kruipruimte een beetje onder. Maar dat schijnen al de huizen te hebben hier.

Oude drassige tuinders grond. Even een dompelpomp met vlotter erin tiefen
 


here's one for ya, tiev die vloer uit 1434 naar buiten gek!
 
Nee man, retro kelder Die vloer zelf is helemaal droog/dicht, een deel vd muur komt het doorheen.
 
Status
Not open for further replies.