Valt mee hoor. Ja als je een inbouw dimmer neemt van BJ, Gira, oid is het wel duur maar er zijn genoeg alternatieven.Een led dimmer is volgens mij aardig prijzig of valt dat wel mee? Dacht ooit eens gezien te hebben dat LED dimmen best prijzig was/is.
Gewoon ff goed kijken waar hij lekt, kan best een rubbertje van een paar euri zijn hoor.
Even zoeken of ze een revisie kitje hebben voor die pomp, als je daar iemand voor laat komen kan je helemaal je knip trekken.
Enne, pomp valt onder draaiende delen en daar zit vrijwel nooit lang garantie op, even goed uitzoeken dus.
Kijk even op die sites die eerder zijn gepost. Maar gloeilampen zou ik vervangen voor spaarlampen, nog geen LED want ik vind ze gewoon nog te duur. Spotjes/strips en dergelijke is wel de moeite.Wie heeft er hier ervaring met LED lampen? Ik zoek iets wat mijn E27 60W gloeilamp gelijkwaardig vervangt. Ook met ''warm'' licht dus.
Ik ben opzoek naar een woning samen met mn vriendin, t gaat om een koophuis.
Heb nu zon 2 a 3 woningen op het oog die ik sowieso wil bekijken en echte intresse in heb.
Heeft iemand ervaring met een aankoopmakelaar? En zo ja, wel of niet doen?
Dat idee had ik ook een beetje, vriendjes politiek e.d, "ik mats jou hiermee, kom jij me dan volgende x tegemoet met dat huis waar ik van afmoet o.i.d."
Maar ze regelen ook wel dingen met de notaris en via hun krijg je dan vaak daar ook weer korting en dat soort dingen :?