Het is al eens aan bod gekomen op het forum, maar ik zoek een site waar goede kwaliteit DVD hoesjes op staan, zodat me gebrande DVD's er nog een beetje uit zien...
Hebben er meer mensen last van dat HI nu totaal geen bereik heeft? Kan niet meer bellen. En als ik bereik heb zie ik een logo met een telefoon en daar een rooie streep door heen. En jah de telefoonrekening is betaald
heb ook Hi en heb nergens last van (omgeving utrecht)
misschien is er zo een ontvangstpaal oid bij jou ergens in de buurt omgewaaid, of een hele wilde wildplasser die em defect heb gemaakt.
Het is al eens aan bod gekomen op het forum, maar ik zoek een site waar goede kwaliteit DVD hoesjes op staan, zodat me gebrande DVD's er nog een beetje uit zien...
En ik ben op zoek naar de forumsmilies maar dan voor MSN, ik had al wat sites maar als je ze dan toevoegd, worden ze weer groot/ niet mooi door grotere pixels... (Die standaard MSN emoticons zijn te irritant :|).
En ik ben op zoek naar de forumsmilies maar dan voor MSN, ik had al wat sites maar als je ze dan toevoegd, worden ze weer groot/ niet mooi door grotere pixels... (Die standaard MSN emoticons zijn te irritant :|).
Ik ben op zoek naar een foto van mij en Hendrik (XSH) dat ik met mijn Honda CBR 600 RR op de sprintbaan sta naast zijn XSH Runner, kan iemand mij daaraan helpen?
Waarschijnlijk staat jou regelafstand op anderhalf. Ga naar Opmaak > Alinea > Inspringingen en afstand. Ga naar het deeltje afstand, daar staat bij Regelafstand en daar staat dan Anderhalf. Zet dat op Enkel en het staat goed.