Kleine vraagjes topic #3 (NON-Scooter related!)

Status
Not open for further replies.
10^3 keer groter ja. Scheelt een factor 100000 met jouw gok. Even voor het perspectief, jouw gok heeft een grotere afwijking dan de werkelijke factor. Vrij significant. :+

En over die PS. In principe heb je geen risico. Maar je kan altijd nog een rekening ontvangen. Wat ga je zeggen als het pakket geopend is en zij overhandigen je jouw bestelling op papier? Als het pakket aan jou gericht is met jouw naamsgegevens en adres sta ik er ook niet raar van te kijken als er een automatische incasso op je naam staat.

Haha ja het is idd een héél groot verschil. Zag het op Wikipedia. Ben benieuwd. :+

Maar , er staat geen automatische incasso op me naam bij Sony. Heb nog nooit wat betaald aan Sony. Alleen de PlayStation 3 zelf bij Free Record Shop... Heb als eens een PlayStation 3 naar hun terug gestuurd en terug gerepareerd terug gekregen. Zonder te betalen etc.

Maar ik zie het wel. Mocht ik een brief krijgen , met de vraag of 'm wil terug geven prima. Als ik niks hoor , ook prima. :D
 
Hehe. Dan duurt het bij mij wel érg lang ! Ik moest afgelopen keer €2400,- betalen. Kreeg het eerst van belasting oid , kans zat er dik in dat ik het terug moest geven. Die dag kwam dus vorige week oid. Gelukkig had moeders er rekening mee gehouden. :W Apart gezet en terug gegeven. :)
 
slotje.gif

Tijd voor een nieuwe!
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top