Kleine vraagjes topic (NON-scooter related)

Status
Not open for further replies.
Ik heb ooit eens op internet foto's gezien van een Gele DNA met een soort RS Kappen erop gemaakt, heeft iemand die foto's misschien?

greetz

Dennis

Die mayonaise vind ik ook chill, meestal neem ik het mee uit luxemburg, tk bij cactus e.d.
 
Ik wil in februari op stage in A'dam (zit nu in Leeuwarden)

Wat is een goede plek voor student om te wonen en waar vooral NIET?
Hoe kom je er het best aan een kamer?
 
Waarom zijn de avatars hier zo klein?

(ik weet dat je met premium grotere kan..).
En waarom zijn er members die geen premium zijn en evengoed een grote avatar hebben. Kan ik dat ook?

:)
 
De mensen die deze zomer naar Spanje of Griekenland zijn geweest weten ongetwijfeld wat ik bedoel:

MAYONAISE!

Ik vind deze zure mayonaise echt super lekker bij de friet en bij snacks enzo, maar waar kun je zoiets in Nederland nou kopen? Want alle mayo die je hier koopt is nou niet bepaald iets wat lijkt op die zure variant uit het buitenland, en als ie wel zuur is, is 'ie of bedorven of je hebt per ongeluk slasaus gekocht!

gr Arthur

Ik werk bij de sligro en daar hebben we echt 10/20 soorten mayo ofzo.. denk dat er vast wel wat voor je bij zit :+
 
Ik weet het wel denk ik. Hellmans mayonaise. Volgens mij hadden ze die ook op Kreta. Echt heerlijk!!!! alleen jammer dat zo'n pot 2,75 kost, zo uit mijn hoofd. Bij de appie staat het of bij de mayo's maar grotere kans bij het pad buitenlands. Omdat het van een buitenlandse maker is.

Bij mij in het dorp was een redelijk grote pot te koop van inderdaad Hellmann's, maar die was gelijk 4,95.

Heb er toevallig net zaterdag eentje gekocht, van dat merk, bij de Dirk, 450 ml voor 2,29. Alleen nog niet geprobeerd, maar zaterdag is het weer patatdag dus dan zullen we 't weten.

Laters
 
Wat ik ook goede mayo vind btw. Die zaanse uit een tube ...

Maar mayo is echt overal anders. Ga maar eens naar duitsland/belgie. Hier is die remia troep best poep eigenlijk :)
 
Last edited:
Ik ben op zoek naar grondprijzen (dus kavels per m2) van de verschillende provincies.
Iemand enig idee hoe ik hier aan kan komen?
 
Verschilt toch niet per provincie?
Binnen een provincie is er toch ook een groot verschil...

Bel anders morgenochtend eens of ze een gem. prijs hebben in jouw provincie.
 
Wie zou ik daarvoor moeten hebben?
De gemeente? De provincie?
Het gaat iig om industriele bouwkavels.

Thanks iig :)
 
ff snel hier vragen;
is er iemand hier die die amerikaanse site kent met allemaal van die mooie verf op :+, candy colors, verf die reageerd op warmte etc...

was iets met arpa/aspa - corp...
 
hey

Die getekende sprinter hier links boven in de hoek onder scooterforum.net ,die was er ook een met wat rook erbij en dat die meer over het stuur hing en dan in het zwart wit.
weten jullie waar ik die ergens duidelijk kan vinden ,heb alles afgezocht maar kon hem niet vinden
 
hey weet iemand een poster site? ik ben nml op zoek naar 2 posters van the godfather:
Poster_26285.jpg

dus met il padrino (niet The Godfather), of zonder tekst.

en deze alleen dan dat ie ahw air guitar speelt, of ergens naar wijst
MPP50075~The-Godfather-Posters.jpg
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top