Kleine vraagjes topic #3 (NON-Scooter related!)

Status
Not open for further replies.
Ik heb hier nog een game liggen waar enkel de play cd-rom beschadigd is.
Ik heb het wel kunnen installeren.
Is het nu nog mogelijk om dit spel optestarten?


PJ

uhm, waarom probeer je het niet eerst zelf?:p
cd erin rammen en gij zult zien

LOL :p
Ik heb het al geprobeerd hoor ;)
Hij blijft in het begin haperen.

EDIT: Gevonden, een nocd crack.

Ja dat kan natuurlijk ook:W

Thanx, maar zag aan reacties op de site + reacties van mensen die ik ken dat het niet zo`n goed boek was.

Heb nu via internet een Onlinecursus besteld.

Voor de geintresseerden : www.vaarschoolalbatros.nl

oooi:*

Ik heb wel eens gehoord dat de overheid het stimuleert/ervoor betaald. Om foto's van niet blanke personen in schoolboeken te plaatsen ipv blanken.

Is dit nu een broodje aap verhaal, of zit er echt een bron van waarheid achter?

Geen idee Gearox.

Ik heb iets raars. Gisteren heeft mijn baas een brief getypt in Word, en opgeslagen. Nu komt die brief standaard tevoorschijn wanneer hij Word opent, en het meest aparte is, de brief komt onder zijn handtekening te staan in een nieuw e-mailbericht. Iemand enig idee hoe ik dit op kan lossen?

Handtekening in Word staat zoals het hoort te staan, deze heb ik opnieuw opgeslagen voor de zekerheid.

Dan is het normal.dot bestand aangepast. Dit is een Word sjabloon en wordt in alle programma's die binnen Office tekstverwerken (dus ook Outlook) gebruiken getoond. Je krijgt ook te zien als je opslaat soms, 'normal.dot aanpassen?'. Hier heeft hij waarschijnlijk op ja geklikt.

Zoek hier even naar op internet, dan staat er volgens mij wel hoe je het terug kunt zetten.

Thanks Jelle!

Niet helemaal. Als er geen afspiegeling van de 'maatschappij' in zo'n uitgave staat dan kan het zijn dat het niet voor overheidsdoeleinden gebruikt mag worden (inburgeringscursussen, voormalige boekenfonds etc.).

Gare reden denk ik. Valt het op dan, als er alleen blanke mensen in een schoolboek staan :X?

Nieuw!

Kan je ook met een ander programma als photoshop PSD bestanden bewerken?
 
Advertisement - register to remove this

Hoe werkt het om films/muziek binnen te halen via nieuwsgroepen enzo? of is dat te ingewikkeld om dat hier even uit te leggen :)
 
Youtube doet het ineens niet meer bij mij.. Als ik een video wil afspelen staat er 'Hello, you either have JavaScript turned off or an old version of Adobe's Flash Player.'

Gister deed ie het nog gewoon, maar ik heb toch maar de nieuwste flash player en java gedownload, maar het probleem blijft gewoon? JavaScript staat ook gewoon aan..

De site ziet er ook verlept uit:

[ir]http://i26.tinypic.com/wj85ud.jpg[/ir]

Iemand een oplossing? :*
 
Waarom hebben sommige wc's een poep opvang plateau en de andere wc's weer niet??/

Gr

StuntSnuiver op danny zen account
 
Deze plateau WC is een uitvinding van een Nederlandse mevrouw in de jaren 50 van wie ik de naam helaas even vergeten ben. Het had als achterliggend idee dat je je eigen produktie kon bekijken en zo zien of je gezond was. Maar buiten Nederland hebben ze deze gekkigheid niet.
 
Waar kan ik in Word een getal wat meer naar onderen plaatsen.
Ik moet enkele chemische reacties in word typen.
Ik dacht dat het subsciptie was maar kan het nergens vinden.

EDIT:

Eindelijk gevonden :p
Opmaak - lettertype - subscriptie/superscriptie
 
Last edited:
hoe kan je op dit forum:
topic titel veranderen (van project)
eigen berichten verwijderen( ter voorkoming van bij 2 x update)
je link naar bijv je project onderin je sig krijgen?
en hoe dat er gewoon de naam staat en neit de link?

dank u de gene die me helpt :7
 
hoe kan je op dit forum:
topic titel veranderen (van project)
eigen berichten verwijderen( ter voorkoming van bij 2 x update)
je link naar bijv je project onderin je sig krijgen?
en hoe dat er gewoon de naam staat en neit de link?

dank u de gene die me helpt :7

1) Edit message
2) Edit message - advanced - delete this message
3 en 4 weet ik ook zo niet.
 
6x14"
6½x15"
7x16"
7x17"
7x18"
7½x17"
8x17"
8x18"

Dit kwam ik tegen bij velgen op het internet... waar staat het eerste geval voor... de steek?

Edit; lees iets met breedte van de velg in inches


Even wat inches naar MM omgezet
7.5 = 190 mm
8= 203 mm
9= 228 mm

als je dan 225 banden wilt... kun je ze dan alle 3 hebben.. of wat wordt normaal gebruikt?
 
Last edited by a moderator:
Kijk ook even in het handige links topic op het autogedeelte, staat volgens mij alles uitgelegd...
 
iK heb half uurtje geleden me arm flink open gehaald aan een stuk ijzer.. Best een diepe wond.. Moet ik hiervoor naart ziekenhuis voor zon spuit tegen .... ben de naam vergeten

Tis btw best een diepe wond.. half cm ofzo
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top