Kleine vraagjes topic (NON-scooter related) #2

Status
Not open for further replies.

Ralf

Imhotep!
Deel 1: http://forum.scooterforum.net/forum/f33/kleine-vraagjes-topic-non-scooter-related-107670/

Ik zit me al een paar dagen iets af te vragen.. maar om er nu een speciaal topic voor te openen vond ik de vraag eigenlijk niet belangrijk genoeg voor.. dus ik dacht; ik ga eens zoeken in de search of er een topic voor kleine onnodige vraagjes is. Blijkt er dat gewoon niet te zijn. Dus bij deze. :)

Mijn kleine vraagje; Hoe heet dat gleufje tussen je bovenlip en je neus..?
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Druk op post reply ipv 'Post quick reply'. Vervolgens zie je rechts in je scherm een lijstje staan, onderaan staat 'more'. Dan krijg je een overzichtje van alle mogelijke smileys. Op een smiley klikken en de code ervoor verschijnt automatisch in je bericht. :)
 
Anders zie je linksboven in je tekstveld een kleine smiley staan met een driehoekje ernaast. Daar kan je ze ook selecteren.
 
Hoe krijgt men die kogeltjes tussen die schalen?(dus tussen die binnenste ringen)

58006300_04c5c3d720_m.jpg
 
ok kheb een vraagje..
mn pa heeft die nieuwe ZUNE maarja die kan alleen maar WMV bestanden aan..
kent iemand een programma dattik GRATIS kan downloaden om .AVI en .MPEG om te zetten in .WMV?
Kben eigenlijk de gene die em het meest gebruik dus vandaar :rolleyes:
Thanks bij voorbaat!:)
 
ok kheb een vraagje..
mn pa heeft die nieuwe ZUNE maarja die kan alleen maar WMV bestanden aan..
kent iemand een programma dattik GRATIS kan downloaden om .AVI en .MPEG om te zetten in .WMV?
Kben eigenlijk de gene die em het meest gebruik dus vandaar :rolleyes:
Thanks bij voorbaat!:)

niemand??
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top