Kleine vraagjes topic #4 (NON-Scooter related!)

Status
Not open for further replies.
Goed voor de arbeidsverhoudingen om een zaak aan te spannen. Alleen daarom zou ik het al niet doen, of hij moet perse weg willen?
 
Het is meer een principe kwestie, was namelijk best een aanzienlijke verhoging.
Ik zou ws. precies hetzelfde doen en ergens anders gaan werken, puur vanwege het principe. De vraag is nu alleen of het juridisch allemaal maar mag.
 
Hoger management kan het gewoon overrulen, ik ken het verhaal. Maar als ik hem was zou ik het gewoon als een signaal zien en langzamerhand om zich heen gaan kijken of iets anders. Ik zou mij zeker niet zoveel inspannen voor de zaak als ik eerder had gedaan.
 
Dat lijkt me logisch inderdaad, maargoed hij wil liever een zaak aanspannen, winnen en dan na een paar maanden alsnog weggaan. Maar dan moet hij eerst wel weten of hij die eventuele zaak wint.
 
Ik geef hem weinig kans. Je hebt niet voor niets verschillende managementlagen in een bedrijf. Als het goed is worden dergelijke zaken ook in een 'promotie'overleg tussen managers besproken (op hoger bedrijfsniveau). Als zijn promotie daar is besproken en akkoord bevonden en later wordt het toch teruggedraaid is het mss een ander verhaal. Maarja, het is gewoon een lastige zaak.
 
Hij heeft inderdaad een directe manager, die heeft ook weer een regio manager, dan krijg je de HR manager en daarboven de algemeen directeur, die laatste 2 hebben het geannuleerd. Maar sowieso moet de OR (mits die aanwezig is) zo'n regeling volgens mij goedkeuren?
 
Nee hoor hoeft niet. Lekker langzamerhand met stille trom weggaan, kun je dat bedrijf tenminste nog met goed fatsoen op je C.V. zetten ook :+
 
Ah op die fiets :p
Maar niet volledig logisch want heb een Neo's staan die weg moet in onderdelen voor vrijwel niks en daar kan ik nog vele leden mee verblijden haha.
En dat staat helemaal los van de overige toekomstige projectjes.
 
Iemand ervaring met zoiets? De bedoeling is een beetje voor huisfeestjes..

Hercules-DJ-Control-MP3-E2.png


http://www.tonecontrol.nl/nl/producten/digital-dj-live/hercules/hercules-dj-control-mp3-e2/
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top