Kleine vraagjes topic #4 (NON-Scooter related!)

Status
Not open for further replies.
Dat is hetzelfde, beide bedrijven zijn van Inne.

Lorenzo, Arne heeft zo'n ding gehad, werkte volgens mij wel goed.
 
0-610300-HERCULES-DJ-CONSOLE-RMX_1.JPG


Die heb ik gehad. Werkt echt super icm VirtualDJ. Draai nu nog wel eens ergens op een PC met VirtualDJ en een losstaand mengpaneel. Echt een drama is dat.
 
Iemand handig met google calendar op je desktop?
Ik heb een android telefoon, google calendar en een programma op m'n desktop (iCalendar) die ik alledrie met elkaar wil syncen.

de volgende stappen gaan goed:
telefoon <-> google calendar
google calendar <-> desktop (iCalendar)
Desktop -> google calendar -> telefoon

De volgende werkt niet:
telefoon -> google calendar -> desktop

Wanneer ik iets in m'n telefoon zet komt deze dus wel in google calendar te staan maar ik kan die afspraak niet syncen naar m'n desktop.

Iemand enig idee hoe dit mogelijk is? Moet ik een ander desktopprogramma hebben?

Alvast bedankt!
 
0-610300-HERCULES-DJ-CONSOLE-RMX_1.JPG


Die heb ik gehad. Werkt echt super icm VirtualDJ. Draai nu nog wel eens ergens op een PC met VirtualDJ en een losstaand mengpaneel. Echt een drama is dat.

Enig idee of dat ook via spotify kan? Dat zou helemaal top zijn :)
 
Bij een vriendin van mij is kort geleden plots, via automatische incasso, schoolgeld van Stenden Hogeschool afgeschreven.
Zij heeft echter nog nooit gehoord van die gehele instelling en dus ook nog nooit mondeling of schriftelijk contact gehad, en daardoor dus geen toestemming gegeven voor een automatische incasso. Na veel gebel en gemail heeft die school het geld terug gestort op administratie kosten van zo'n 30e na, wat volgens hun de normale gang van zaken is.
Aangezien ze het recht niet hebben om via automatische incasso geld te declareren lijkt het mij onwaarschijnlijk dat ze dit dus mogen doen.
In mijn ogen steelt die school nu dus..

Ze is bij de bank geweest maar die zeggen dat zij niks doen en dat je bij die school moet zijn, maar die willen niet toegeven..

Het begint nu allemaal erg lang te duren.. Wat kan zij hier aan doen, want ik neem aan dat zij gewoon in haar recht staat?
 
Volgens hier thuis moet de bank aan kunnen tonen dat jij getekend hebt bij die club, zo niet dan moeten hun dat geld terug vorderen.
 
Volgens de bank moet zij bewijzen dat het onterrecht is gebeurd. Ik heb nu dus voorgesteld dat ze een mail naar die school stuurt en daarin zegt dat ze het geld overmaken of een bewijs sturen waarin te zien is dat ze gerechtigd zijn een automatische incasso uit te voeren bij haar. Zo niet kan ze daarmee naar de bank
 
Ehhh fout.

Aangetekende brieven. Niks mailen. Die mail kan van en naar en door iedereen verstuurd zijn. Dan kan je net zo goed gewoon wat tekst op een briefje schrijven :p

Je zei 2 posts omhoog dat het geld al overgemaakt was btw?
 
Het schoolgeld is idd teruggeboekt, maar ze hebben er zo'n 30e administratiekosten afgehouden wat dus ook onrechtmatig via automatische incasso gedeclareerd is.

Maar dus een aangetekende brief sturen, en daarin vragen om een aangetekende brief retour waarin bewijs dat ze gerechtigd zijn voor automatische incasso?
 
Aangetekend heb je altijd bewijs dat het verzonden en aangekomen is enz. Stel het komt wel tot een rechtszaak, who knows, heb je een poot om op te staan. Ik ben van "better safe than sorry".

Dus antw op je vraag: ja.

notsoserious: en papierkosten en aangetekendebriefkosten ook terugeisen :p
 
Iemand verstand van snorkelsets? Ben opzoek naar een semi-prof setje, maar heb geen idee wat een beetje kwaliteit is.
 
Koop iig de goede maat, ook de bril en snorkel zelf. Heb hier in thailand een paar setje gehad maar als t knelt dan ben je snel klaar...
 
@ Malco

Je had het door de bank terug moeten laten storten. Aangezien het op automatische incasso is gebeurd is dat mogelijk. Had je het hele bedrag terug gekregen. Ik zou nu gewoon juridische stappen ondernemen. Je kan altijd even bij een gerechtswinkel informeren over hoe en wat.

Ik heb wel eens van OHRA een info pakket gehad, omdat hij een regeling hadden met mijn werkgever. Week later was ik lid zonder ook maar iets ingevuld te hebben werd en er werd geld op automatische incasso van mijn rekening gehaald. Belletje naar de bank en zij storten het zo weer terug.
 
Dat leek mij dus ook zo, maar ze was naar de bank geweest en die vertelden haar dat ze niks konden betekenen en dat zij eerst moest bewijzen dat het onrechtmatig gebeurd is.
 
Ik ga tussen kerst en oud en nieuw met m'n vriendin naar Londen. Hotel al geboekt alleen nu nog vliegtickets.
Iemand tips om zo goedkoop mogelijk te vliegen?
(27dec heen, 31 dec terug)

alvast bedankt!
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top