Het "kleine" vraagjes topic !

Status
Not open for further replies.
ok
WTF betekent dit:
Pneu arrière Duro en 140 ( de la grosse daube mais je l'ai échangé donc voilà quoi )

moet het ff weten , maar geen id wattet betekent, iemand?
 
Ik heb ook ff een vraagje

wat is de site waar je zelf je Aerox kan inkleuren?¿? Khad hem een poosje op mijn oc staan maar ik ben hem kwijt...
 
Ruudje said:
Ik heb ook ff een vraagje

wat is de site waar je zelf je Aerox kan inkleuren?¿? Khad hem een poosje op mijn oc staan maar ik ben hem kwijt...


op scootertuning.net ergens :D
 
rieju-pim said:
ok
WTF betekent dit:
Pneu arrière Duro en 140 ( de la grosse daube mais je l'ai échangé donc voilà quoi )

moet het ff weten , maar geen id wattet betekent, iemand?

acherste band duro in 140 (van de dikke "daube" maar ik heb ze verwisseld dus voila he)

ongeveer he ;)
 
LainoN. said:
Hmz vraagje wat is het verschil tussen een malossi luchtfilter en een TNT luchtfilter ? is toch gewoon het merk ? of zit er een verschil in ? laat het es wete greetz
+ralf+

is zker weten kwaliteitsverschil die dingen van TNT zijn zo naar de klote... breken af e.d :)
 
en weet iemand ook toevallig waar precies wan ik heb die hele site doorzocht maar ik kan et echt nie vinde...:S
 
vinden jullie ook dat er een aparte scooter-baan op de weg moet komen net als een busbaan en dan geen max. snelheid?
 
nee..vind wel dat de max snelheid naar 80 mag opgedreven worden en scooters ook gewoon tussen de auto's mogen.. maar dan wel enkel scooters verkopen met aangepaste remmen etc ( spreek uit eigen zicht nu.. @ rox heb je schijven en bw's is dan trommel achter ;) )

toerenknallende scoots zou ik ook toelaten.. maar dan niet met MHR pijpjes ofzo, iets stiller moet toch best mogelijk zijn :?
 
ken iemand voor me en shopje maken, heel donker bordeaux rood met witte velgen en sommige witte kappen
de achter kap en voorkap bordeay rood en beenschild ed wit
en onderkap bordeau rood
o ja en knipperlichtglaasjes wit;)

2004_0403Image0005.JPG
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top